club it peak time house klapper

Hier hou ik wel van πŸ™Œ
Misschien wat variatie aanbrengen in de vocalen?
Ja daar zat ik ook wel over in, ik heb gedaan in mijn macht wat ik kon tweaken aan de vocal, maar ik vond het snel lelijk worden als ik de vocal zelf ging veranderen(behalve dan de changes die ik erin heb zitten) dus ik heb het met fx gedaan.

Ergens is het ook wel een soort mantra :D

En zojuist toch maar een break met een stilte en drop erin gedaan, want tsja t blijft toch club moeziek :P

Ik heb een break gemaakt waarin de vocal door n flanger gaat en de drums ook even wegvallen vlakbij t eind van de audio snip op soundcloud, is dit n btje wat je bedoelt ?

Ik dacht meer aan die vocals editen door soms stiltes te laten vallen door woorden weg te laten of afwisselen met andere woorden bijvoorbeeld al dan niet met echo's.
Er zit af-en-toe al wel variatie in en die flanger / filter is ook al een welkome toevoeging.

Misschien niet het beste voorbeeld maar deze bijv:

Zolang er maar variatie is is het denk ik eigenlijk al goed.

Laatst gewijzigd:
Ik dacht meer aan die vocals editen door soms stiltes te laten vallen door woorden weg te laten of afwisselen met andere woorden bijvoorbeeld al dan niet met echo's.
Er zit af-en-toe al wel variatie in en die flanger / filter is ook al een welkome toevoeging.

Misschien niet het beste voorbeeld maar deze bijv:

Zolang er maar variatie is is het denk ik eigenlijk al goed.

Ja ik heb alleen deze zin helaas

Maar in zn totaal nu heeftie wel wat variaties in de vocal loop door wat andere stukjes te loopen en nog meer te choppen.

Back