[Techno] AOR - Factum Brutum (remix)

AOR

Ouwe rot
Ik vind het wel wat hebben. De drums vind ik wat minder. Het klinkt als een (paar) drumloop(s)...beetje standaard.
Track is ook een beetje eentonig, de lead wordt bv nergens gemute.

ik vind hem lekker. en die kick is ook wel lekker. WOOM WOOM WOOM. :dj:
dat stemmetje die er subtiel inkomt is ook wel een mooi detail.
ik ga hem houden denk ik.

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik vind het wel wat hebben. De drums vind ik wat minder. Het klinkt als een (paar) drumloop(s)...beetje standaard.
Track is ook een beetje eentonig, de lead wordt bv nergens gemute.

Ok, bedankt voor je post, echter was ik niet van plan die lead ergens te gaan muten. :D Maar, ik zie wat je bedoelt.

Lekker hoor, knalt mooi hard uit de speakers, al is het niet helemaal mijn ding, teveel club, maar zeker knap in elkaar gezet!

Hij vraagt toch ook niet of het jou ding is...
Ik vind hem zeker niet slecht, maar vergeleken met wat ik van je gewend ben vind ik het iets minder... Hij mist een klein beetje de drive die jij meestal wel in je muziek krijgt.
En hij is idd een beetje eentonig,misschien iets meer dynamiek en variatie inbrengen.Ik mis gewoon iets, maar ik kan je niet goed zeggen wat... maar desalniettemin een leuke track hoor

oh ik weet het al! ik luisterde naar de remix, DIE vind ik dus iets minder, de originele heeft wel lekker de AOR drive:halleluja Echt een stuk beter dan die remix. Alleen op een gegeven moment heb je dat distortion achtigge effect, met een hele hoge resonantie eroverheen. ik zou die resonantie iets lager zetten, want het klinkt nogal scherp op je oren, verder erg lekker!

Origineel geplaatst door eruk
oh ik weet het al! ik luisterde naar de remix, DIE vind ik dus iets minder, de originele heeft wel lekker de AOR drive:halleluja Echt een stuk beter dan die remix. Alleen op een gegeven moment heb je dat distortion achtigge effect, met een hele hoge resonantie eroverheen. ik zou die resonantie iets lager zetten, want het klinkt nogal scherp op je oren, verder erg lekker!

klopt, moet ik nog eens aanpassen. :)

Ik vind het niet een van je beste nummers, maar dat ter zijde. kan wel op een b2

Je hebt altijd van die mooie rides/hats... Onder wat voor een freq zet je die??

Lekker voortkabbelend. Niks spannends verder, maar wel relaxed. En de paar keer dat de track los dreigt te gaan wordt 't net op tijd gestopt :D

Alleen dat geluidje dat er op 4:03 inkomt klinkt mij wat te dun en lullig in de oren.

Erm... I'm getting a bit confused overhere...

Toen ik de theme-riedel hoorde had ik zoiets van: "hee, ken ik dit niet ergens van?".
Toen de bassline er in kwam wist ik het zeker: Dit ken ik ergens van!

Maar nu zit ik dus te twijfelen, heb je dit al eens eerder gepost? Of is dit al lang op vinyl geperst? Want in mijn gedachten heb ik al tijden geleden op deze track staan dansen... ergens op een feessie ofzo.
Vergis ik me nou?

Nah goed, heerlijk nummer verder. Niks meer aan doen!

Lekker nummer! Zit een goeie drive in! De lead klinkt lekker, leuk gefilter er bij en zo.
:okdan:

Back