Tom Spanks
Stamgast
Hey Dione (of anderen) , effe een vraagje: heeft de G2 endless rotary dials?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ben geen zeikerd en heb persoonlijk ook geen behoefde om de synth te raden...Origineel geplaatst door dione
wat ben jij toch een ongelooflijke zeikerd.....als je geen zin hebt om te raden of als je je te goed vind voor deze draad reageer dan gewoon niet....het is maar een spelletje hoor,d'r zijn al meerdere van deze draadjes geweest,altijd leuk tijdverdrijf.....je vriendjes gaan je heus niet minder stoer vinden als je het niet goed raadt...
en wie heeft meer last van z'n ego : diegene die trots is op een nieuw speeltje of diegene die dat maar af gaat kraken omdat ie liever zelf dat speeltje had gehad ?
Origineel geplaatst door 6 trak
sorry maar dit gaat toch echt beyond alle redelijkheid... hoe kan iemand nu een synth raden aan de hand van een geluid?!
stel dat iemand nog nooit specifiek die synth onder handen heeft gehad... zeker weten is echt impossible dus...
dit lijkt mij meer een ego threadje zo van "kijk eens welke synth ik nu heb"... maar goed ik houd mijn muil verder wel...

Origineel geplaatst door dione
[B Bij mij zitten dr helemaal geen knoppen op,ik heb de engine....vind 1300 ⬠meer betalen voor een klein toetsenbordje en wat knopjes overdreven,aangezien je toch uiteindelijk toch moet editten op de computer.... [/B]
.Origineel geplaatst door dione
yep.....hoe kan je dat horen ? (gewoon benieuwd..)
Origineel geplaatst door Yoozer
Als 'ie in de studio staat - okee. Maar weet je hoe lekker 't is om eindelijk eens met een FM-synth te spelen met (theoretisch) 40 (8 on board, keer 5, en als je 't echt extreem wilt, nog eens keer 3) knoppen? Toch, skƓne bak.
Origineel geplaatst door Arv
Om eerlijk te zijn.. gokken!
Maar ik had wel het idee dat het een digi synth moest zijn, aangezien je hem nieuw hebt gekocht en het percentage nieuwe digitale synths groter is dan nieuwe analoge..
Toch meen ik in het geluid een digitaal kenmerk te horen.
Origineel geplaatst door dione
...maar het 'Zeeman' randje van Boemtsjak kan ik me niet voorstellen...er zitten wel interne fx overheen die wat mij betreft beter kunnen,maar slecht is het ook niet...
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik wel![]()
De volgende: