raad de synth

Origineel geplaatst door Pim
Waldorf Q?

Nee.

Tip 2: Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zijn er in Nederland meer van verkocht dan de door jouw genoemde synth.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Hint: volgens mij had ik al de effecten parameters op nul gezet.

Ik hoor toch duidelijk een delay....

Virus ?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Een DX200 zeker!?:)

Idd een DX200. Maar jij speelt vals :D , je kent m'n setup [had de DX200 nog wel preventief geruimd uit m'n gearlist]!

Wie volgt?

Idd een DX200. Maar jij speelt vals :D , je kent m'n setup [had de DX200 nog wel preventief geruimd uit m'n gearlist]!

Wie volgt?
Ow dan weet ik waar ik in het vervolg op moet letten :D

Ik vind ook dat het moeilijk (lees onmogelijk) is om te raden welke synth het is.

We kunnen misschien in de toekomst gewoon samples maken en dan laten raden og het digitaal (ook VA, LA, vector,...) of een analooge is.

Zal morgen de eerste maken, of straks misschien.

groeten,

Tim

Origineel geplaatst door synthebin
Ik vind ook dat het moeilijk (lees onmogelijk) is om te raden welke synth het is.

We kunnen misschien in de toekomst gewoon samples maken en dan laten raden og het digitaal (ook VA, LA, vector,...) of een analooge is.

Zal morgen de eerste maken, of straks misschien.

groeten,

Tim

dit lijkt me beter link

Wie volgt?

Man, ik lees gewoon je handtekening en zie in je gearlist een apparaat staan waar je het nooit over hebt.:D En dan hoor ik ook nog es van die typische FM-klanken....ik snap wel iéts van synths.:biertje:
Je hebt die 200 zelfs nog nooit aan me laten horen.

Back