Acces Virus

paul

Joe haj
Dag allen,

om maar meteen met de deur in huis te vallen;

ik zit in multi-mode op mn virus (sequencer mode) nou heb ik 2 geluiden in mn track uit de virus.. ''sound 1 / midi channel 1 in cubase en ook op de virus'' , ''sound 2 / midi-channel 2 zowel in cubase als op mn virus'''

wat het probleem dus is is dat ik sound 2 naar output 2 wil hebben... dus part 2 wijs naar output 2 L+e maar hij springt steeds terug als mn track afspeel springt alles weer terug..

ook het tempo van de appergio springt steeds terug.. als ik die op 160 zet en ik speel mn track af dan gaat hij weer terug naar 127bpm..

zie ik iets over het hoofd?

alvast veel dank

groeten, Paul

Laatst gewijzigd:
Waarschijnlijk wordt de data gereset op een bepaald punt door het apparaat waarmee je de virus sequenced. (Heb ik ook gehadl met m'n yamaha).

Je moet zorgen dat je sequencer geen program changes of andere data verstuurd aan het begin van de track. (Al kan dit ook wel weer handig zijn voor snapshot recall).

Ik begin de track meestal met een program change om alles goed te zetten en zet dan een een looppoint na dit moment zodat de song als deze is afgelopen terugschiet naar dit punt en niet naar het uiterste begin.

:D bedankt man voor de snelle reactie...

ik heb mn virus nu een jaar...en kwam er nooit uit waar het aan lag..

you maked my day boy!

btw.. ik sequence met cubase SX

Origineel geplaatst door paul
:D bedankt man voor de snelle reactie...

ik heb mn virus nu een jaar...en kwam er nooit uit waar het aan lag..

you maked my day boy!

btw.. ik sequence met cubase SX

No problem.....dat is de kracht van dit forum!
Heb daar zelf ook de nodige irritaties over gehad.....:D

Maar als het goed is ben je er zo vanaf! En je kunt lekker al je hardware instellingen aan het begin van je song knallen. Scheelt een hoop gerommel als je verder wilt met je song, alles staat in 1 keer goed!

[/Proper english mode]
Het is overigens "You made my day boy"
[/End proper english mode] Hihi

Back