matt doet click

kewle ritmes! lekkere funky geluidjes er bij en zo, daar houd ik wel van :). En wat de lead betreft (waar heb ik dat geluidje toch eerder gehoord? ;) ): ik vind 'm in dit geval wat te dik. Vooral ook door de reverb wordt ie erg vol t.o.v. de vrij minimale ritmes. Misschien moet je er iets laag uithalen of zo? Of een band-pass gebruiken? En misschien een stukkie minder reverb?
Verder lekker hoor!

Ga je nou alleen maar tracks maken gebaseerd op datzelfde Vanguard geluidje?

Vind het begin leuk, lekkere groovy minimal. Maar jammergenoeg komt dan die Vanguard er weer inzetten en wordt het veel te heftig allemaal. Kwestie van smaak waarschijnlijk, maar ik hoor het liever wat relaxter, dit soort tracks.

Hoop niet dat het te hard overkomt ofzo. :D

tjah, ik weet niet waarom, maar ik vind dit dus heel goed en vet!!!!!

hartelijk dank !

ja dezelfde synthsound in het kader van maak je eigen remix :)
het dikke reverb-gedoe hoort er wel een beetje bij
ik kan nog wel even naluisteren of het echt over de top gaat, maar ik denk dat ik hem zo wel lekker vind.

ik heb er nog 1 mee gemaakt en ga erna weer een nieuwe sound zoeken

ik vinnum wederom lekker; al vond ik de vorige met dit geluid lekkerder. Het verzuipen in de reverb vind ik ook niet echt helemaal passen bij de minimale sound van de drums.

niet zo blijven hangen in dat soundje matt! al die transi-rims...ach ja...tja...

en de opbouw is niet zo! op een gegeven moment is ie opeens af!

heerlijk diepe kick man!

Alleen vind ik dat je de compressor teveel hoort werken, de track luistert redelijk vermoeiend. Ook zou ik nog even goed kijken naar de ontwikkeling binnen de track, zowel het arrangement als de klankontwikkeling.

suc6!

Ahummm die compressor MOET je in dit geval horen werken vind ik Heeeeeeerrrrlijk (Kan iemand ff Hans B sidechainen ??:duivels: )
Alleen idd jammer van weer het zelfde geluidje maar voor de rest zeer oke !*D

Lekker voortkabbelend trackje.. lekker :mega:

Weet je wat ik cool zou vinden -maar da's smaak hè-, als af en toe een onderdeel van de beat ook door die 'natte' galm gaat. Dus van die hiisssss uitschieters, of een echo uitschieter in kwarten, ik vind die beat zo verschrikkelijk droog tov dat galm geluid op de achtergrond.
Dat geeft dan wel een mooie contrast maar toch. (misschien op 1 onderdeel van de beat een vaste room-amb ofzo)

Wat ook kan zijn claps die door galm/echo gaan af en toe erbij.. ook lekkah
probeer het maar eens

Moet er even aan wennen.. maar ik vind het tof die 'onregelmatigheden' in het tempo. Klinkt apart. De synthesizer op de achtergrond, werkt goed, verveelt zeker niet.

Vooral de details maken dit nummer compleet en toch wel uniek. (maar ik moet zeggen dat ik niet veel nummers in deze stijl beluister).

Back