Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door The Q
Zo dan de Mac Mini is binnen, nu alleen nog even een firewire kaartje er bij. Zal wel een Audiophile worden for the time being. Wat een schatje is het ook![]()
Origineel geplaatst door ikke
Is wel net dat die toestellen binnen de 24 uur geleverd worden! Hoe is het bij jouw gegaan? smorgens bestellen en savonds bij de post?![]()

)Origineel geplaatst door ikke
Well Ill be damned! Ik heb dat net gechecked..
Op een laptop Compaq Armada E500 met standard enkel USB 1.1 en geen FW. (Dus ik weet niet hoe snel mn processor aankan (400mbps? 480mbps? Fuse , help me ff)
Anyway, ik heb zon PCMCIA kaartje erin gestoken met 1 firewire 400 en twee USB 2.0 poorten. Heb mn externe HD op beide poorten geprobeerd (USB 2 en FW400) en FW is iets sneller en lijkt wat stabieler te draaien..
Ik denk dat dit ook wel voor Mac geldt.. Digidesign raadt zn gebruikers iig FW externe HD´s aan.. En vroeger SCSI...

maar ze zijn wel goedkoper geworden vergeleken met toen 1.5GHz 't maximum was (de mijne dusOrigineel geplaatst door fuse
Trouwens mis ik de opmerking dat er nieuwe Powerbooks uit zijn met een nog snellere G4 processor. Alleen jammer dat ze niet zoveel sneller zijn geworden.
) , dit even terzijde