Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
op matrox!)
)|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door Rozegeur
ik zou zo zeggen, kijk uiteraard naar de rpm (die is normaal toch 72.000 of zoiets niewaar,
Origineel geplaatst door mikemix
Fire-Wire is een goede stabiele (snelle) verbinding, ik heb nog nooit problemen gehad iig.
behalve dat is de standaard uitrusting flink uitgebreid (80GB 5400rpm HD, 512 RAM, schok beveiligde HD, superdrive 8x ipv. 4x, om een paar te noemen), en ze zijn flink goedkoper geworden. 't gaat niet enkel om GHz'en in 't leven hé...Origineel geplaatst door ikke
1,67??:confused:
Waarom toch niet meteen een 2 of 3ghz? Apple update hun Macs altijd met pietlullige cijfers, zoals 0,25 ghz cpu kracht.. Stelletje idioten![]()

ik zou zo zeggen, kijk uiteraard naar de rpm (die is normaal toch 72.000 of zoiets niewaar, en dus sneller diegene die in je laptop zit) en ga ook voor Usb 2.0 ipv Firewire (usb is gewoon veel sneller)
voor de rest: een stevig omhulsel kan belangrijk zijn!

ik zou zo zeggen, kijk uiteraard naar de rpm (die is normaal toch 72.000 of zoiets niewaar, en dus sneller diegene die in je laptop zit) en ga ook voor Usb 2.0 ipv Firewire (usb is gewoon veel sneller)
voor de rest: een stevig omhulsel kan belangrijk zijn!
Origineel geplaatst door divi
dit moet wel de holy grail van de firewire HD's zijn: http://store.apple.com/Apple/WebObj...o/gq1i7ebNd2uT27EYWZKP4gzY77E/3.0.11.1.0.6.12
miglia dualdisk: 2 RAID schijven in één externe HD, op FW800...![]()
try this : http://www.it-enquirer.com/main/ite/more/dualdisk_320_gb/Origineel geplaatst door mikemix
Ai, ik kreeg dit:
De sessie is beëindigd na een periode van inactiviteit. Ga terug naar het Winkel-menu om verder te winkelen.
U kunt ook telefonisch bestellen bij de Apple Store via nummer 0800-99-846.
Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en verwijderingsbijdrage, maar exclusief verzendkosten. Klik hier voor meer informatie over deze verwijderingsbijdrage.

onzin, mijn PB 15" heeft wel FW800Origineel geplaatst door Knarruff
Heel mooi en snel, maar kan een G4 ook FW 800 aan? Er zit nl enkel een FW 400 poort op, maar misschien met een PCI kaartje? Iemand die dit weet?