kickass loop mag je zeker nog verwachten alleen vandaag nog niet, eerst maar ff men machinedrum leren kennen. uitspitten. (anders rolt de discussie van dat kan ook met een sampler) maar!!!
Het sequence gedeelte vin ik toch wel zeer zeer ok, 100% live te gebruiken
Het geluidsassortiment ben ik nog volop aan het bewonderen. Snoeiharde kicks tot miezerige klikjes kwamen hier al voorbij. kwa klank klinkt hij toch wel zeer lekker (al werd er hier anders beweerd, volgens sommige)
Hoe bevalt de GROOVE ?
*Er wordt gebeld aan de voordeur... Hmm wie kan dat zijn, kijk ff door het raam he de post met een pakje.
*Snel snel openen die deur. handtekening plaatsen daaaaag
*bliksemsnel naar men audio-machine-room (homestudio), doos op tafel heel voorzichtig openen
zie hem blinken. nu rm1x ff afsluiten midi en audio kabels aangesloten machinedrum van stroom voorzien.
* plof in men bloedrode bureaustoel ff tot adem komen ff die adrealine laten zaken.
* manual erbij vluchtig gelezen. hup schakelaar aan och nice. kanaal 5-6 van men mixer een klein duwke omhoog ff kit kiezen op de Md en beginne pielen gestressed tot en met
Forward...............
* uurke later nog steeds aan het pielen, totaal aan het freaken Vet dit klinkt echt superb.
betrapte mezelf he ben ik hier als een gek aan het stoeldansen.
Kortom Grooven kan de MD
---> Hoe deze zich gedraagt in de mix, tja de tijd zal het uitwijzen.