Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.....door synthmann even iets weggeknipt................knip knipOrigineel geplaatst door Alex Omega
http://www.bluesynths.com/3Klangbeispiele-e/andromeda.html
![]()
Wat super dik klinkt dat!
Origineel geplaatst door Roel
verder is een a6 zeer complex en ook onder controle te krijgen, alleen snel patches schetsen is er niet altijd meteen bij. dus enigszins omslachtig hier en daar.![]()
Origineel geplaatst door Arv
Omslachtig? Ik denk eerder complex..
Andy is geen preset machine. [..] Dagenlang patches programmeren enzow.
R
dagenlang patches programmeren is inderdaad wat je met de a6 doet, omdat het een complexe synth is.
en zelfs bij het snel schetsen van een sound komt die complexiteit om de hoek kijken, waardoor ik het omslachtig noem.
want je moet soms direct parameters fijntunen, in plaats dat je daarmee kunt wachten tot de schets af is, dus meer werk i.t.t. andere synthesizers om hetzelfde effect te bereiken = omslachtig.
dagenlang patches programmeren is inderdaad wat je met de a6 doet, omdat het een complexe synth is.
en zelfs bij het snel schetsen van een sound komt die complexiteit om de hoek kijken, waardoor ik het omslachtig noem.
want je moet soms direct parameters fijntunen, in plaats dat je daarmee kunt wachten tot de schets af is, dus meer werk i.t.t. andere synthesizers om hetzelfde effect te bereiken = omslachtig.
precies 2 weken geledenOrigineel geplaatst door Toon
De meeste basgeluiden bv. die je hoort zijn toch vrij basis, zonder al teveel piefpaf (ook op een Andromeda). Hoelang is het geleden dat je nog eens een ƩƩn oscillator geluid gemaakt hebt?
en toen met pwm op de pulsegolf aan de slag gegaan... en finetunen maar die LFO ...nope dat is een kenmerkend gegeven voor de a6Origineel geplaatst door Toon
Wat wel kut is aan de Andromeda zijn de Modulatie instellingen. Voor het minste dat je die knopjes beweegt verspringen ze met grote stappen. Bestaat hiervoor een oplossing? [/B]

precies 2 weken geledenOrigineel geplaatst door Toon
De meeste basgeluiden bv. die je hoort zijn toch vrij basis, zonder al teveel piefpaf (ook op een Andromeda). Hoelang is het geleden dat je nog eens een ƩƩn oscillator geluid gemaakt hebt?
en toen met pwm op de pulsegolf aan de slag gegaan... en finetunen maar die LFO ...dat is een kenmerkend gegeven voor de a6Origineel geplaatst door Toon
Wat wel kut is aan de Andromeda zijn de Modulatie instellingen. Voor het minste dat je die knopjes beweegt verspringen ze met grote stappen. Bestaat hiervoor een oplossing? [/B]

Voor het minste dat je die knopjes beweegt verspringen ze met grote stappen. Bestaat hiervoor een oplossing?

Origineel geplaatst door Alex Omega
Zoals de titel luid, waar moet je op letten....
Ik vraag me dit af omdat het analoog is dus misschien wat gevoeliger dan een computer?????
Maakt het bouwjaar uit?
redelijke prijs indicatie?
moet je even aan hem vragen of hij hem een uurtje aan wil laten staan. In tussentijd vraag je of je even een uurtje bij hem mag wachten onder het genot van een lekker bakje koffie. De man zal je wel raar aankijken,zeg gewoon tegen hem dat je bezig bent met de interne circuit bend check... je verteld hem verder niets. Hij zal zich natuurlijk in dat uurtje allemaal afvragen wat de check inhoud. 
Origineel geplaatst door justin
Wanneer het uurtje verstreken is moet je hem vragen de lichten uit te doen in de ruimte waar de Andromeda staat.
Als het goed is moet ie nu licht gaan geven. Als de andromeda licht geeft dan verkeerd hij werkelijk intern in perfecte staat. Waarom moet je dit nu doen vraag je je af,nou..in het verleden is het vaak gebeurd dat de andromeda dan opeens uitviel en wanneer je dan aan een knopje draait dan licht alles meestal gewoon weer op,een standby zeg maar,zou wel een produktie fout zijn van de eerste exemplaren. Als alles verder perfect werkt moet je heel uitbundig en blij gaan doen daar.
OF je bent geweldig expert in Andy's, of je bent meesterlijk in het geven van tips-uit-de-wereld-van-justin. Ik hou het op het laatste! 
Origineel geplaatst door synthmann
.....door synthmann even iets weggeknipt................knip knip
Weet iemand trouwens een website die sounds voor de Andromeda aanbiedt, al dan niet commercieel? (code404 en A6yahoo ken ik al)

en niet meer te lang wachten want volgens mij zijn ze bezig met de uitverkoop.Origineel geplaatst door sunny pedaal
ik zou voor een nieuwe gaan..::