gratis(!) Tracktion

Gratis deh is nie duur! :okdan:

eeehm, wat is het addertje?... houdt ie er ineens mee op als je er gewend bent mee te werken? Zeg maar de grote microsoft truuk, alleen dan anders. :duivels:

Geinig, ben nu mee aan het spelen.
Wel mooi dat er een midi-audio sequencer is van 2MB in plaats van 100.
Ik moet wel zeggen dat als je Sonar gewend bent (zoals ik) de user interface wel heeel erg wennen is. Maar ja, het is gratis nietwaar
:)

ik ben er blij mee!!! goeie tip zeg!

Zo te zien geen addertje!

Ik had 't een tijd geleden al gekocht en na een korte tijd was ik 't gewend en werkte ik ermee als hoofdsequencer. Alles wat ik nodig heb voor midi zit erin en je kan rewiren met live of reason or whatever. Nu gebruik ik 't niet meer omdat ik ben overgestapt op live4 en ik liever een alles in 1 oplossing wil. Wat ik vooral erg wennen vond is de benadering van quantising en timing, maar dat kan ook aan mij liggen :confused:

Lekker intuitief dit zo op het eerste gezicht! Ik ga het wel eens wat uitproberen...wieweet stap ik wel over...

Over die adder... ze willen gewoon een gebruikersgroep hebben... Als je er geld voor moet neerleggen zou je het programma waarschijnlijk niet snel gekocht hebben. Dan gaat iedereen voor de reeds bekende programma's en zal het programma uiteindelijk sowieso floppen. Misschien dat versie 2 wel weer geld gaat kosten.

Jawel hoor, dit draait veel stabieler dan cubase en het is een speciaal voor computerschermen ontwikkelde interface en geen imitatie van een traditionele routing zoals bijv. een aparte trackmixer. Alles is sleur en pleur en "dead easy"

zo, netjes hoor, ik ben hem aan het uitproberen en het lijkt allemaal prima en intuitief te werken. vind het uiterlijk alleen niet heel mooi maar da's muggeziften voor een gratis programma. hoe krijgen ze deze functionaliteit in een download van 5 MB gepropt...

en trouwens, bedankt voor de tip!

Traktion is nu gratis

Traktion is nu gratis

Lees verder hier

Tracktion-sm.jpg

Back