Origineel geplaatst door fuse
Ik vind het aan het onbeschofte grenzen om antwoord op een vraag te eisen.
Beetje respect mag ook wel.
Heb 1 tip:
Gebruik de zoekfunktie rechtsboven.
Er is al zoveel over hoofdtelefoons en monitors gepost daar kun je rustig een hele natte zondagmiddag voor gaan zitten lezen.
En Genelec 1030's zijn leuk meer niet maar geen HELE goeie monitoren. Zeker niet voor die prijs.
Het is alweer even geleden dat je dit hebt gepost maar ik heb toen ik dit las gelijk nog een keer de openingspost gelezen maar ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt. Erg toevallig dat ik je in een andere thread ook al tegen kwam dat je je zo asociaal naar anderen opstelt. Mensen mogen toch vragen stellen op een forum? Zie jij ergens staan dat hij een antwoord eist?? Ik niet. Ik vind het een compleet normale post, heel beleefd, heel enthousiast en gelukkig zijn er ook heel veel behulpzame reacties op gekomen. Je zult het misschien niet zo bedoelen maar het komt echt lullig over. Beetje respect mag ook wel.
En sorry voor deze offtopic post, maar ik moest dit even kwijt.

)
Ik zou dan ook lekker naar een leuk setje monitors kijken. Ik ben ook nog niet zo lang (serieus) bezig, en zit daarom met een budget setje: Alesis Monitor One MK2 en voorlopig is dat ook prima, als je je apparatuur maar goed kent, weet waar de sterke en zwakke punten zitten. En zeker voor de hobby hoef je niet gelijk honderden of duizenden euro`s uit te geven (dat kan altijd nog)
Maar als je het geld hebt, kun je natuurlijk gelijk een goed setje halen