Track: Consumer - Koprol

Klinkt wel cool ja.

Die beats zo sterk gepanned links en rechts is wel grappig. Is wel wennen.

lekkere beatjes, supervette stabachtige string. Beetje Danny Tenaglia achtig. Mogen nog wel ietsjie meer reverb van mij.

Net als die congoloop die er af en toe inkomt, die klinkt vooralsnog vrij droog, toch?

Ik luister het nu op laptopspeakers, maar het klinkt zeker niet verkeerd. Al pakt het nummer me verder niet, daar mist het nog een extra layer. Er is nog best wel wat ruimte.

nog me pb gehad? succes !

Panning zat niet goed, verbeterde versie: opgelost

AOR: Ik heb je bericht idd gelezen, sorry dat ik het nog niet beantwoord heb. Je muziek is dus helemaal mijn ding, lekker atmosferische house met een lekkere baslijn. Needles & Stitches is helemaal wat ik ook probeer te maken. Ik hoor Absynth. Doe je het met Cubase?

geluidskwaliteit 5/7
originaliteit 4/7
productie 6/7
dans vibe 7/7
* Naton.Rozenburg bedenkt zich geen moment, en gooit zijn jas en broek uit- dansend op de verse laminaat vloer van zijn huis.
:dj: :dj: :dj:

Prima werk!
Dit klinkt lekker professioneel.
Goede donkere, venijnige flow...
Proggi to the bone...zou zo op een globaltje kunnen staan!

Keep up the good work.!!
:okdan:

mja, beetje gemiddeld techno trakkie, wel lekker.

Origineel geplaatst door 6 trak
een track met een aparte title die ergens zijn naam wel eer aan doet... loike track :)

Speedy J heeft ook een track die coproll heet, dus wat dat aan gaat zit je goed!

Bedankt allemaal. Ik was me er helemaal niet van bewust dat Speedy J een nummer met dezelfde naam had maar ik ben ook niet echt een fan van hem. Straf dat ik zelfs voor zo'n onzinnige naam niet de eerste was.

Ik weet wel waar de tekorten van m'n track zitten, ik ben ook niet helemaal tevreden (vooral bas+kick) over de klank.. maar dat ben ik zelden...

zeker mijn ding! nice vibes

persoonlijk zou ik dien 'esta noche' ook iets mysterieuzer inmixen, maar voor de rest, dzv moat ;)

Klank en drums zou ik ni teveel veranderen ze...maar jij bent de producer, dus jij bepaalt alles zelf hoe het moet hè

:okdan:

Back