Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door etaoin
Ja, in de output assignments kun je "DI" kiezen, dat zijn de Direct Inputs. Wel achter de gain, dacht ik.
Dan heb je direct in->uit.
ok, dat is mooi. Ik neem aan dat alle 32 inputs een direct in hebben?

Kun je niet zelf even in dat schermpje kijken?![]()

thnxOrigineel geplaatst door etaoin
Daarvoor zitten de bussen erin.
Channel 1 t/m 8 16 t/m 32 routing naar main uit, routing naar bus 1-2 aan.
Dan heb je je hele mix op de faders van bus 1-2 en kun je die dus in z'n geheel harder en zachter zetten.
Origineel geplaatst door Exzit
In het I/O menu neem ik aan moet ik dat in het tabblad input doen?
Channel 1t/m8 16 t/m 32 zijn dus adat sporen dus wavs van mijn PC dat is de mix.
Ik geloof dat ik er weer wordt van begrijp.
routing

:confused: wat wil je in het i/o scherm doen?
Ik zei
![]()
Origineel geplaatst door Exzit
Ok ok ik ga de handleing er maar weer eens bijpakken.
Ik bedoelde het routing menu, dus even het ROUTING knopje indrukken. Ik heb geen idee of dat een beetje fatsoenlijk uitgelegd staat in de manual. Maar waar het op neer komt is dat je van de kanalen in je mix de routing naar MAIN uit moet zetten en naar BUS 1-2 aan. Daarna staat die mix niet naar de main output, maar naar bussen 1 en 2 en kun je de mix tussen in z'n geheel zachter zetten via de bus fader (in fadergroep 3).
Bij het rondneuzen naar nieuwe apparatuur viel mij vrij snel de DDX3216 op en heb een goede inschatting van de voors en tegens kunnen maken. Voor mijn doel, thuis voor de diverse gelegenheden alle versterkers aansturen, lijkt deze mixer geschikt. Heb em vandaag besteld met een ADT1616 en een Alesis AI-3.
Puur omdat ik behoefte heb aan veel uitgangen. Verwacht er op termijn nog een Multiface II of ADA8000 bij te plaatsen. Het geheel gaat in een zelfbouw 19" rack en past prachtig in de trapkast.
Origineel geplaatst door Mde
Net een Rme 9636 Hammerfall Le besteld, met als doel om t.z.t. de Adat uitbreiding voor mn ddx3216 te kopen, Ik dacht geen haast, de RME was gewoon een mooie aanbieding. Ben ik net aan t kijken of ze die adat uitbreiding ergens nog voor de lage prijs hebben ( +_ 140 E ). Lees ik tot mijn schrik dat de adt1616 gediscontinued is. Nog ff op de behringer site gekeken maar daar staat niets op.
http://www.platinum-records.com/BEHRINGER-ADT1616--prod7127.htm
Wellicht een paniek reactie maar toch heb ik m nog snel ff besteld bij thomann. Straks zit ik met een RME adat kaart zonder adat interface.
Dit lijkt me opzich wel een goede tip voor diegene die hem nog in de toekomst willen gaan aanschaffen om dit nu te doen.
Suc-6
en gaat dus naar een XLR ingang van mijn mengtafel.
Hier gaat het mis.
Aangezien je al door een voorversterker heen bent gegaan, hoeft hij dus niet ook in de DDX nog een keer door de voorversterker. Dus je moet op de line input van de DDX naar binnen en niet op de mic ingang.
Is de ene een mono jack en de gebalanceerde een stereo jack?
Ja. Alhoewel een unbalanced ("mono") jack natuurlijk eigenlijk geen TRS (tip-ring-sleeve) meer is, maar alleen maar TS. Maar als je van XLR af komt, is de kans groot dat je uitgang balanced is, dus ik zou 'm ook als balanced jack naar binnen brengen.
Is balanced dan een stereo jack in deze en een mono unblanced?
Maar is de line ingang van bijvoor kanaal 1 van de DDX3216 balanced?
Line Input
Type: electronically balanced