Cubase EDUcation versions?

Education versies kan je kopen als je kan bewijzen dat je student bent of deel uitmaakt van een academische instelling. Qua functionaliteit is er geen verschil met de standaard versie. Zo simpel ligt het dus...

Origineel geplaatst door Nerve
Education versies kan je kopen als je kan bewijzen dat je student bent of deel uitmaakt van een academische instelling. Qua functionaliteit is er geen verschil met de standaard versie. Zo simpel ligt het dus...

weet je dat heel zeker dat er geen verschil in zit?

Heb destijds op mijn middelbare school de edu version van magix music studio 6 geinstalleerd in 1 van de lokalen daar( niet eens het muziek lokaal...) en weet nog wel dat die dus WEL veel dingen niet werkend had...

Ik zal steinberg even mailen daarover want dit is voor mij wel interresant (aangezien ik wel student ben en ik het denk ik wel kan aangeven?)

voila sie, ik hoop dat er enkelen zich hun voordeel mee kunnen doen. Ik had ondanks ik geen student ben (foei) men stoute gedachten er ook al opgezet :duivels: :D

hay guis

hay prophot,

als jij nog cubase zoekt ik heb een legale sx voor je'

daar dan ben je goedkoper mee uit dan met een educatieve license.

als je intresse hebt geef je maar een mailtje

greetings Turte l:walker:

Origineel geplaatst door turtel
hay guis

hay prophot,

als jij nog cubase zoekt ik heb een legale sx voor je'

daar dan ben je goedkoper mee uit dan met een educatieve license.

als je intresse hebt geef je maar een mailtje

greetings Turte l:walker:

hey Turtle ;)

mijn probleem is ondertussen al opgelost. Heb nml een Nuendo 2.02 +suround etc etc te leen gekregen van een vriend en mag ze gebruiken zo lang ik wil.
Ja uiteindelijk duik maar is ineens in Nuendo vanwege de sync/video en surround opties, voor de rest is er qua midi zoveel op als SX/SL dus...Binnekort een dikkere PC nog wel....

nog bedankt allen...;)

Back