Hele relaxte spullegies bij MusicHouse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat ook scheelt is eerlijkheid...

Groter doen als je daadwerkelijk bent helpt je vaak niet..

Helemaal met je eens Johnny!
Als je iets leuks wilt, moet je er ook leuk voor betalen.

Of wachten op dat ene buitenkanje op het web waar nog 20 anderen op azen ;)

Ach ja, als je al die gearfreaks steeds te woord moet staan, die allerhande vragen stellen over spullen, offertes vragen, etc, en vervolgens niks kopen... Daar zou iedereen grillig van worden. Kijk het is geen museum, het is een winkel. Helaas zijn veel van die spullen wel geschikt voor het museum en hebben dus ook een prijskaartje. Dat die prijs hoger is dan op de straat is normaal, dat is met alles zo, of je nu een auto, een tv of een synth koopt: bij de dealer betaal je meer. En de schaarste aan analoge spullen maakt het voor hen ook niet makkelijker. Martijn moest toen 'ie in Nieuwegein zat al spullen importeren, dat zal nu niet anders zijn. Het spul is gewoon moeilijker te krijgen en de klanten zijn veeleisender geworden: van een juno 106 ligt niemand wakker, maar vind maar 'ns een EMS synthi of een PPG Wave... En die prijs, daar krijg je wel wat voor terug: wat je koopt is nagekeken, evt. opgeknapt en mocht er iets aan schelen dan kun je ermee terug, vaak krijg je zelfs na de garantie nog korting op reparaties. Het geeft een beetje zekerheid. En over de service van MH heb ik persoonlijk niet te klagen, ik wordt altijd netjes geholpen, wat ik niet snap (en ik bgrijp heel veel niet) leggen ze me uit, ze weten wat voor muziek ik maak, wat ik heb staan, wat ik wil, ze kijken me niet de deur uit, etc. Dat is ook service. Als ik iets in een winkel koop, koop ik het daar, nieuw of oud. En zo heel duur vind ik ze niet, als ik ze vergelijk met andere winkels. Als ik kijk wat ze bij bijvoorbeeld Dirk de Witte vragen voor (nieuwe of oude) spullen, dan mag je MH oprecht goedkoop noemen. Natuurlijk is het machtig om je spullen zo goedkoop mogelijk te vinden, maar als je iets echt wil hebben maar je kunt het niet vinden, dan is MH een prima oplossing.
Okay, ik klink nu als een reclame quote, maar ik vind dat er ook wel wat aardigs over ze gezegd mag worden, er zijn echt veel ergere handelaren in den lande.

Alleen ze doen bijna niks meer met analoge synths

en da's gewoon een pure leugen. niks gehoord of gezien zeker over die Moog Voyagers, of de analoge synthese cursussen die ze organiseren of de Prophet V, Jupiter-8 en TR-909 die ze afgelopen week toevallig hadden staan? Je moet wel weten waar je het over hebt voor je zoiets stellig zegt anders kom je zelf zo eikelig over, nietwaar?

jeetje daar begint het weer..

eens in de zoveel tijd krijgen we dat mh gedoe weer.

komt door het weer denk ik

Origineel geplaatst door EDP
jeetje daar begint het weer..

eens in de zoveel tijd krijgen we dat mh gedoe weer.

komt door het weer denk ik

idd, en daar het voor de zoveelste keer de verkeerde kant op gaan met deze thread volt nu het langverwachte slotje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back