G
Guest
Guest
Bedankt voor het aanbod, maar ik blijf toch liever bij vrouw en kinderen, ook al krijg ik maar 4 vierkante meter synthruimte.Origineel geplaatst door krz
je mag wel bij mij komen wonen leo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het aanbod, maar ik blijf toch liever bij vrouw en kinderen, ook al krijg ik maar 4 vierkante meter synthruimte.Origineel geplaatst door krz
je mag wel bij mij komen wonen leo
(staat achterop de hoes).Origineel geplaatst door CraZ
Die SH-7 is echt wel stoer.
jep maar die zijn wel lastig te krijgen en als je ze ziet zo rond de 1000 euro...Een roland SH-5 is een stuk krachtiger dan een SH-7 volgens mij.
ongeëvenaarde sound. Ga dat maar eens uit zo'n Andromeda proberen te trekken.
Origineel geplaatst door hitman
Ik woon in Utrecht maar ik kom daar niet meer. Jullie moeten zelf weten wat je doet, maar het handigst is om te kijken bij kleine "achteraf" zaakjes voor leuke spullen. Zo ben ik aan een Roland SH-1000 gekomen.
alleen ik weet niet wat ik met mijn S-330 moet doen. Ik kan er niks mee doen, omdat ik de monitor en de muis mis
Je moet dus NIET in Utrecht zijn. Hier heb je absoluut nix van waarde zitten.
Ik heb de Roland in Zeist gekocht. Maar ga is ff kijken bij Populiers in Culemborg. Kunnen ook wel leuke dingen hebben. Ik heb daar opgehaald een :
Korg Poly-800
Roland S-330 en U-220
alleen ik weet niet wat ik met mijn S-330 moet doen. Ik kan er niks mee doen, omdat ik de monitor en de muis mis
Stel je voor.... Je hebt geld en zin in wat leuks, bijvoorbeeld een Studio Electronics, een Analogue Systems modulair system, een Doepfer, of laten we zeggen een Moog Minimoog Voyager, of een synthi, of een prophet 5 of een jupiter 8... Waar moet je dan zijn in nederland? Bij feedback? Bij plebweb? Nope....Origineel geplaatst door hitman
Ff voor de duidelijkheid. The Music house Utrecht was een waanzinnige zaak. Alleen het zijn een stelletje eikels. Ze vinden zichzelf heel wat. Alleen ze doen bijna niks meer met analoge synths en nu houden ze voornamelijk bezig met Casio en dj-spullen. Ze houden je aan het lijntje en als het eropaan komt weten ze van niks.