Hele relaxte spullegies bij MusicHouse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door krz
je mag wel bij mij komen wonen leo
Bedankt voor het aanbod, maar ik blijf toch liever bij vrouw en kinderen, ook al krijg ik maar 4 vierkante meter synthruimte.

Herbie Hancock gebruikte in Rockit ook een Senheiser vocoder :halleluja (staat achterop de hoes).
ongeëvenaarde sound.
Ga dat maar eens uit zo'n Andromeda proberen te trekken.

Ik kan die prijs best begrijpen.
er zijn er ook niet zo gek veel van gemaakt.
iemand enig iedee hoeveel er bestaan?

er zijn er 50 van gemaakt stond op een Duitse site...

Re: Jip.. ik zag het gisteren al..

Re: Jip.. ik zag het gisteren al..

Origineel geplaatst door CraZ
Die SH-7 is echt wel stoer.

Jullie lopen wel gewichtig te doen over die SH-7. Ik heb zelf 2 maanden geleden een SH-7 verkocht, op zich had ik hem wel liever gehouden, maar echt stoer / vet is niet echt een juiste karakterschets van dit apparaat. Hij klinkt namelijk niet echt vet (hoewel hij er wel vet uitziet), wel raar. Maffe lead bleeps en C64 achtige sounds kun je er wel uithalen, en misschien ook nog wel een sappig basje, maar aangezien het filter een beetje mager is en de waves niet superkrachtig zijn...

Dus als je zou zeggen "wel een weirde bak!" dan zit je meer in de richting.

Een roland SH-5 is een stuk krachtiger dan een SH-7 volgens mij.

ongeëvenaarde sound. Ga dat maar eens uit zo'n Andromeda proberen te trekken.

euh... een Andromeda heeft zo'n beetje alles wel aan boord maar geen vocoder.

Ff voor de duidelijkheid. The Music house Utrecht was een waanzinnige zaak. Alleen het zijn een stelletje eikels. Ze vinden zichzelf heel wat. Alleen ze doen bijna niks meer met analoge synths en nu houden ze voornamelijk bezig met Casio en dj-spullen. Ze houden je aan het lijntje en als het eropaan komt weten ze van niks.

Ik woon in Utrecht maar ik kom daar niet meer. Jullie moeten zelf weten wat je doet, maar het handigst is om te kijken bij kleine "achteraf" zaakjes voor leuke spullen. Zo ben ik aan een Roland SH-1000 gekomen.

Origineel geplaatst door hitman
Ik woon in Utrecht maar ik kom daar niet meer. Jullie moeten zelf weten wat je doet, maar het handigst is om te kijken bij kleine "achteraf" zaakjes voor leuke spullen. Zo ben ik aan een Roland SH-1000 gekomen.

Waar zitten de achteraf zaakjes dan in Utrecht??

relaxte spullegies

relaxte spullegies

Je moet dus NIET in Utrecht zijn. Hier heb je absoluut nix van waarde zitten.
Ik heb de Roland in Zeist gekocht. Maar ga is ff kijken bij Populiers in Culemborg. Kunnen ook wel leuke dingen hebben. Ik heb daar opgehaald een :
Korg Poly-800
Roland S-330 en U-220
alleen ik weet niet wat ik met mijn S-330 moet doen. Ik kan er niks mee doen, omdat ik de monitor en de muis mis

Dat hebben ze gedaan, toen ik hem al gekocht had en thuis wilde beginnen met samplen.
Bij mij in de buurt zit een zaak waar je van alles kan kopen. Ook een S-330 voor ik dacht 200 eurootjes. Zonder monitor en muis. Kilo Utrecht Tango. Kan ik nog niks doen. Maar inmiddels zit ik met een sampler waar ik niks mee kan doen

Re: relaxte spullegies

Re: relaxte spullegies

Je moet dus NIET in Utrecht zijn. Hier heb je absoluut nix van waarde zitten.
Ik heb de Roland in Zeist gekocht. Maar ga is ff kijken bij Populiers in Culemborg. Kunnen ook wel leuke dingen hebben. Ik heb daar opgehaald een :
Korg Poly-800
Roland S-330 en U-220
alleen ik weet niet wat ik met mijn S-330 moet doen. Ik kan er niks mee doen, omdat ik de monitor en de muis mis

tja die s330. een beetje kennis voor als je iets koopt mag ook wel hoor. goed het is niet echt netjes misschien en trouwens je kan het toch terugbrengen?

Mis ik iets ofzo.....???? ;)

Volgens mij kun je best samplen met de S330 zonder moni en muis. Bovendien kun je gewoon een oude monitor scoren voor een een paar eurooz, en die muis mot ook niet zo moeilijk zijn.

Succes!

Cozko. Ik weet wel wat, maar niet echt alles. ben blond.
Maar alle hulp die ik kan krijgen is meegenomen

Ff voor de duidelijkheid. The Music house Utrecht was een waanzinnige zaak. Alleen het zijn een stelletje eikels. Ze vinden zichzelf heel wat. Alleen ze doen bijna niks meer met analoge synths en nu houden ze voornamelijk bezig met Casio en dj-spullen. Ze houden je aan het lijntje en als het eropaan komt weten ze van niks.
Stel je voor.... Je hebt geld en zin in wat leuks, bijvoorbeeld een Studio Electronics, een Analogue Systems modulair system, een Doepfer, of laten we zeggen een Moog Minimoog Voyager, of een synthi, of een prophet 5 of een jupiter 8... Waar moet je dan zijn in nederland? Bij feedback? Bij plebweb? Nope....
Martijn zat eerst alleen in nieuwegein en nu met verschillende mensen in utrecht. Natuurlijk moeten ze omzet maken om overeind te blijven. Ik vergelijk ze regelmatig met junkieXL. Ze doen commerciele dingen, maar uit een synth hart!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back