Hele relaxte spullegies bij MusicHouse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door marcuuu
hee arp guy wat is dit niet in je postpus kijken of geen antwoord sprak ik de waarheid !!!!?? reaktie al ben je 2 m van
van mijn mag je komen de gerb j die kenne mijn wel vinden
geen reakie het was nog een net mailtje ook !!!

Wat staat hier nou ?? :confused:

En gruwelijik mooi!

Origineel geplaatst door omiel
800 euro is een eerlijke prijs.
Daarmee wil je toch niet suggereren dat er iets mis zou zijn met het apparaat, hè? ;-)

ja, een koptelefoontje van 3 tientjes. ik weet er trouwens ook 1 te koop (vsm201) en gegarandeerd een heel stuk goedkoper. maar dat terzijde...

Origineel geplaatst door LeonMols
Die Sennheiser moet overigens Euro 11000 (excl BTW) kosten......

Heb het even nagegaan: voor de liefhebber, 6800 euro, gegarandeerd in perfecte staat. Is toch een iets betere prijs?!

Das bijna de helft. Dat scheelt wel een slok op een borrel. Maar ik vind het nog steeds veel geld voor een vocoder. Je kan beter een micromodulair kopen. Daar zit pas echt een goede vocoder in.

Heb je ooit met een (micro)modulair zitten spelen BamBam? Dat ding klinkt echt supper. Hij ziet er alleen niet zo indrukwekkend uit als de Senheiser. Ik ben het trouwens ook met je eens dat je heel goed een 808 en 909 uit een drumstation kunt halen. Maar ik heb toch voor de orginelen gekozen omdat het gewoon leuke hebbedingetjes zijn.

Origineel geplaatst door omiel

Ik ben het trouwens ook met je eens dat je heel goed een 808 en 909 uit een drumstation kunt halen. Maar ik heb toch voor de orginelen gekozen omdat het gewoon leuke hebbedingetjes zijn. [/B]

Die mening deel ik met je Omiel, heb pas een 808 erbij gekocht, had ook voor de NDS kunnen gaan voor die prijs.
Maar ik vind het toch leuker om de originele rakkers in huis
te hebben...
Zonder daarbij overigens de NDS af te kraken; ik heb hem eens beluisterd en ik vind het tot nog toe de beste 808/909-imitatie..;)

p.s. Die Prophet 10... Is die verkocht? Ik zie hem niet meer op de website. Weet iemand wie hem heeft?

nou

nou

het is dat ze goede analoge shit hebben,.....daar bij music-house, maar het blijven een stel oelewapperz!
pff.................................

maar als je in eindhoven woont? kijk je dan niet in duitsland? het is de pest dat ik vanaf het noorzeestrand naar venlo al ruim 200km onderweg ben, anders zat ik elk weekend in duitsland, denk ik.

je mag wel bij mij komen wonen leo

Origineel geplaatst door oozi
jaja en jij de hele dag aan leo z'n knopjes zitten zeker...

hmmmm... dubieus...
:luv:

Origineel geplaatst door leo
maar als je in eindhoven woont? kijk je dan niet in duitsland? het is de pest dat ik vanaf het noorzeestrand naar venlo al ruim 200km onderweg ben, anders zat ik elk weekend in duitsland, denk ik.

klopt joh, ik woon valk bij Eindhoven (nog dichter bij onze geliefde ooster buren en koop bijna alles in germania.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back