[Snippet] - Trakkie!!

demian

Ojee
Hier een snip van mijn trakkie waar ik vandaag aan begonnen ben, wilde ff weten hoe dit lag bij de luisteraars.
Bij deze track heb ik mij een beetje laten inspireren door Ozric Tentacles, ik hoop dat dat een beetje doorkomt zeg maar.

Ik ga deze track nog helemaal uitbouwen, maar wilde graag alvast wat feedback mbt de mix en eventueel het arrangement.

www.smokeandnoise.com/sounds/hatsikidee.mp3

hay demion,

leuke sound doet mij een beetje aan kraftwerk denken,vooral dat begin.

Greetings turtel

Aan het begin lekker spacie, prachtig sfeertje! Na ongeveer een minuut vind ik 'm een beetje fout kinky klinken. Een beetje te veel als goedkope synthesizer-pop. Maar als je 'm wat meer richting het nummer Spaced Elevator van jou trekt, wordt ie helemaal prima!

vet!

Klinkt leuk man. Lekker creatief gedaan.
Misschien iets ruigere compressie? Lekker zompen zal maar zeggen. Maja: IMO dan he

greetz
R

Heej, thnx allemaal :)

Die percussie is maar 'tijdelijk' ik wil die gaan vervangen door echte drums (sample's)

Ik vraag me alleen af of ik naar een progressive achtig iets toe moet werken of dat ik het juist meer in de ambient style ga sturen..

in ieder geval thnx!

hatsikidee, ga er maar snel verder mee
precies na het punt waarop ie stopt, moet er weer iets gebeuren en dan blijft ie lekker lopen.. introduceer daar een coole hoofdmelodie of een een lekkere stringpartij bijv.
denk dat 't nog te vroeg is voor een break, naja ligt eraan hoe je het doet:)

Back