Asr 10 Kenners Help Please !!!

Creative

Stamgast
Ik ben bezig met een nummer en heb zeer vette acapella.. en geluiden etc..
Nu heb ik slechts 30 Seconden sampletijd wat erg weinig is.. Tot voorkort nooit tekort
maar nu kom ik zon 10 seconden tekort. Nou Heb ik zware distortion over de vocals
dus vroeg ik me af.. kan ik deze niet op een wat lagere kwaliteit samplen waardoor
ik sampletijd win en de rest wel op hogere kwaliteit kan samplen ? Ik heb hier ooit
vaag wat over gehoord en hoop dat het mogelijk is.

Hoop dat iemand me verder kan helpen want zit nu midden in de productie :)

Alvast bedankt..

Het is alweer een tijd geleden, maar volgens mij kan je bij "command", "wave" en dan de te editten
WS kiezen ergens resamplen naar een andere samplerate...

ik weet niet wat ik gedaan heb maar nu kan ik helemaal niks meer opnemen :S
De VU slaat wel uit maar het opname niveau doet vaag.. Als ik wat opneem totaal in de min
neemt ie het op als kraak terwijl ie voorheen gewoon normaal wat opnam.. Ik geloof dat ik
dus wel die samplerate heb gevonden. maar de teller stond nog gewoon op 31 seconden.

kut ding :P nou kan ik helemaal niks meer :mega:

inmiddels al uitgevonden hoe ik die kwaliteit van de sample aan kan passen maar ik win
er geen sample tijd mee ?? Hoe lager de samle rate hoe doffer het geluid.

Ik zag een paar geode tips, maar hoeveel geheugen heb je dan in je ASR? Ik heb inmiddels twee ASR's versleten. Jammer, maar ik koop geen derde meer. Ik heb nog wel 16 MB geheugen voor je, indien nodig. Ook SCSI en de outputexpander.

ik heb idd de vocals versnelt opgenomen op MD en toen terug de sampler in scheelt idd tijd :)

En ik heb zeker interesse in geheugenuitbreiding :) Stuur me maar ff een berichtje :) de mijne valt ook langzamerhand uit elkaar geloof ik.. master volume schuif doet het o.a. al niet meer. en het display valt hier en daar een tekentje uit..

Ik heb alleen de indruk dat de kwaliteit anders is en ik weet niet hoe ik die sample rate weer normaal krijg.. Als iemand dat weet ? Dan zet ik alle samples morgen wel goed :P Wat is eigenlijk de normale waarde ?? Hij stond geloof ik op 29,5 of 28.4 (weet niet zeker).

Ik heb btw nu 2 mb...= 30 seconden

Back