[SNIPPET] Soort van donkere psy?

Resonance

Turn up the reso!
Hola :biertje:

Ik heb een poging gedaan om psy te maken... Maar het is eigenlijk totaal iets anders geworden.... Al lijkt het er weer wel een beetje op :confused:

Euhm..... Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, in iedergeval is het de bedoeling waar mn snippet ophoudt, om daar een break te bouwen en de track helemaal los te laten komen met wat meer toeters en bellen (niet letterlijk natuurlijk, ik zie de flauwe grappen alweer rollen 8o) ).

Maar voordat ik hieraan wil beginnen wil ik graag eerst wat feedback, Wat vinden wij van de sounds en de intro?
En wat voor style is dit?

Attachments

• psy-test2.mp3
    703 KB · Bekeken: 65
Ik vind het schema nogal standaard klinken. De geluiden zijn op zich wel leuk :).
De lead ligt een beetje boven op de mix als het ware. Maar goed het is een snippet :D.

:)

-C-

hmmm,vindt het altijd lastig om een heel kort stukkie te beoordelen....maar zal er toch wat over proberen te schrijven...
wat mij gelijk opvalt is dat je een 1 of andere lage pad hebt, die niet geheel strookt met de toonveranderingen in de hoofdmelodie, zodra deze ook wegvalt klinkt alles wat kaaltjes....meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen behalve dat je het af moet maken, dan praten we verder.... ;)

Ok, ik heb weer ff wat veranderd :)

Bedankt voor het luisteren allemaal :)

Attachments

• psy-test3.mp3
    720,1 KB · Bekeken: 67
Back