Filterdisco 'Natural Love' feat. K-Gee

hmmm als ik em wil afspelen dan krijg ik een gebroken quicktime icoontje te zien en gebeurt er dus nix... file corrupt? (nogmaals uploaden helpt denk ik, ik had dit laatst ook gedurende de problemen van @sloom )

mm vreemd,
had net een pb tje van iemand over deze track, dus hij kon hem wel afspelen..
Met @sloom zijn er inderdaad wel problemen, misschien is dat het..

Het nummer gaat ongeveer zo: boem tjak boem tjak en dan gezongen 'Natural Love'...:D

Lijkt wel een gaaf liedje voor Chef. ;)

De mix vind ik 3x nix. Te clean, strak en plastic. Wat minder compressor en wat meer wol bij de bas zou al heel wat kunnen schelen denk ik.

:) Who the f... is Chef? ( bedoel je dat clipje van 2 jaar terug?)
De mix niks:confused: Ik vond em juist wel lekker pompen zo..

Hey Arjen,

Ik vind het een beetje een wintermix, hij mist warmte! vooral de rhodesachtige sounds zou ik warmer proberen te krijgen...een bassist laten langskomen kan ook geen kwaad denk ik ;)

Ok, dat dacht ik al dat hij die bedoelde, dat was een coole clip!8)

Thanks!:)
Dit is ook een andere mix dan waar deze thread mee begon, een stuk meer commercieel zeg maar.

Leuk plaatje, alleen vind ik 't wel een beetje plat klinken. Zoals Fuse al zei; wat minder compressen en wat meer warmte.
Waar komt de vocal trouwens vandaan?

Mooi werki!

Ik denk meteen aan de fitnesszaal! Denk dat id-t hem zeker wel airplay zou geven..
Ik hou er wel van..het hoog is nog iets te schel naar mijn mening..door iets minder te compressen zou je hem misschien wat vetter kunnen laten klinken. Ze mist nog een lekkere kont zeg maar. Van mij mag ze wel een kilo of 4/5 aankomen ;)

gr,

Chris

Origineel geplaatst door Rino
Leuk plaatje, alleen vind ik 't wel een beetje plat klinken. Zoals Fuse al zei; wat minder compressen en wat meer warmte.
Waar komt de vocal trouwens vandaan?

Vocals heb ik opgenomen in mijn studio paar jaar terug. Is een Amerikaan.

ey Joep! Klikt lekker groovy. Goed afgemixed (zoals altijd :halleluja ). Ik zou alleen ff wat doen aan de kick; die klinkt een beetje lafjes (teveel compressie en filters?), en toch is ie te nadrukkelijk aanwezig. Dus een vollere kick en dan wat zachter zou volgens mij beter klinken.

Maar dit is veel lekkerder dan je nummers in de Armin van Corsten stijl IMHO. Is dit niet veel meer je ding? Lekkere groovy '&zo muziek' maken? Ik geloof wel dat dit zou werken! my 2 cents :dj:

Origineel geplaatst door RedTitan
Maar dit is veel lekkerder dan je nummers in de Armin van Corsten stijl IMHO.

Armin van Corsten?! :stupid

Origineel geplaatst door hansbakker
Armin van Corsten?! :stupid

Tsja tsssss iedereen weet toch dat het Ferry van Buren is pfffffffff....

euh.....tijs verbuuren toch? of was het ferry engelaar? :D

Origineel geplaatst door C738
MC Tiesto en DJ Miker G hebben ook een plaat gemaakt volgens mij.

-C-

"The Holiday on Ice Mix" Iedereen dus RAP in zijn schaats

Back