k&d are my pals

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Heb weer een trackje gemaakt en naarmate ik verder kwam werd het meer en meer in de sfeer van Kruder & Dorfmeister terwijl dit een genre is wat ik eigenlijk nooit doe maar wel goed vind, misschien maar 'ns vaker doen.
Voorlopig is ie af maar het kan zijn dat ik 'm nog wel een keertje in de remix gooi en er wat aan toevoeg.
Veel luisterplezier als dit een beetje je genre is!

Attachments

• k&d are my pals.mp3
    9,3 MB
Laatst gewijzigd:
Wazige shit :) niet m"n genre (😉) maar zeker niet vervelend om te beluisteren hoor.
En klinkt ook goed, mooi helder. Doet het goed op mn dure koptelefoon.

Sfeervol begin. Ik vind die vocal niet echt wat. Hij detoneert nogal qua ritme en toonhoogte en zou wat mij betreft alleen daarom al wat minder hard mogen. Ook als je die vocal door de chopper haalt lijkt het niet helemaal lekker gesynchroniseerd. Maar goed, ik ken het repertoire van de heren nauwelijks dus misschien heb je de klank wel precies getroffen. :)

Sfeervol begin. Ik vind die vocal niet echt wat. Hij detoneert nogal qua ritme en toonhoogte en zou wat mij betreft alleen daarom al wat minder hard mogen. Ook als je die vocal door de chopper haalt lijkt het niet helemaal lekker gesynchroniseerd. Maar goed, ik ken het repertoire van de heren nauwelijks dus misschien heb je de klank wel precies getroffen.
Ik vind het wel meevallen met die vocal, misschien niet perfect maar wel oké en als je zelf niet zingt dan moet je het doen met wat je tegenkomt.
een aparte versie maar wel fijn om te luisteren.
Dank je!
Ja doen! Fijne track. Die K&D-vibe zit er inderdaad in..!
Thanks!

ik had 'm nog wat aangepast voor nog meer k&d gehalte dus misschien dat jullie 'm nog leuker vinden.

Heerlijke auto-correct, haha..
¿?
Valt me op dat meerdere mensen aangeven Kruder and Dorfmeister niet te kennen terwijl ze best wel een bekende naam zijn in de electronische muziek.
Nou ja, ik ken de namen wel maar de enige muziek die ik ken is een of andere remix (en die blijkt ook alleen nog maar van een van beide heren solo :)). En 'de elektronische muziek' is ook vrij breed.

Back