lazy
Nieuwkomer
Yep, ik hou wel van oude troep en niet alleen op vlak van synth's. Wat ik van gitaren graag zie is ook old stuff. Met mijn beperkte kennis van synth's heb ik mij is op http://www.vintagesynth.com eens verdiept. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat al diene oude trash wel knapper is dan het plastieke gedoe van de nieuwe modellen. Synht's met hout aan, dat heeft uitstraling 
Maar oude stuff kost geld heb ik willen merken, tenzij je eens op een buitenkansje valt. Maar is er dan niets mis met dat buitenkansje? Hoe kan ik dat controleren met mijn beperkte synth kennis. Waar moet ik op letten? So old stuff = ok, but does it work? Nuja, als ge zo zot zijt van instrumenten als ik, dan koopte soms al is een instrument om gewoon aan uwe muur te hangen.
Alvast bedankt voor de verwelkomingen

Maar oude stuff kost geld heb ik willen merken, tenzij je eens op een buitenkansje valt. Maar is er dan niets mis met dat buitenkansje? Hoe kan ik dat controleren met mijn beperkte synth kennis. Waar moet ik op letten? So old stuff = ok, but does it work? Nuja, als ge zo zot zijt van instrumenten als ik, dan koopte soms al is een instrument om gewoon aan uwe muur te hangen.
Alvast bedankt voor de verwelkomingen