Orkesta el Unica

Lekker hoor, improviseren; vooral dat layeren af en toe. :P Alleen wordt het op een gegeven moment wel een beetje zinloos. Dat heb je natuurlijk altijd bij het improviseren, maar dat is dan ook de reden waarom niet alle improvisaties gepost worden... :D

Origineel geplaatst door Cheimoon
Lekker hoor, improviseren; vooral dat layeren af en toe. :P Alleen wordt het op een gegeven moment wel een beetje zinloos. Dat heb je natuurlijk altijd bij het improviseren, maar dat is dan ook de reden waarom niet alle improvisaties gepost worden... :D

Dat klopt helemaal.

Improviseren is voor mij veelal gevoel afspelen... en dan kan ik soms een minuut op 4 noten zitten te hangen....

niet echt leuk voor de luisteraar, of het moet een echte liefhebber zijn...

zinloos voor luisteraar... usefull voor de speler:) Een improvisatie van een uur of langer ......hehe ;)

Origineel geplaatst door Catalunya
Hey!!! dat belooft veel goeds. Italo Yeahhh :maffia:

Zeg dat wel! :) Ik heb em beluisterd (als vip ;)) en hij is nu al errug lekker :D

ik ging net ff door mijn mp3's heen en kwam toen toevallig deze tegen die ik lang geleden had gedownt maar nog nooit had beluisterd.

Welnu, ik vind dat je allereerst al 100 punten (dat is het maximum) verdient hebt door vermoedelijk als eerste op dit forum een track in vrij ritme te plaatsen. Een primeur dus. ik maar denken, wanneer kompt die sequencer. ritmebox. maar gelukkig..........niet dus. hehehehe.

voor de rest. prima de luxe. goed gedaan. je leeft je lekker uit en er zitten af en toe vondsten tussen waar je echt wel iets groters van zou kunnen maken.

als dit in 1 take gedaan is, heb je dan met keyboard split gewerkt of meerdere zone's op je keyboard?

hier en daar moest ik erg aan vroeg 16/17e eeuwse italiaanse muziek denken alla Gabrieli.

op het laatst was je volgens mij nog van plan om even de toccata in d klein van Bach in te zetten maar toch maar niet...?

Back