Synths (met toetsen) te ruil gevraagd

Status
Please reply by conversation.

snitch

°⧭°
Ik ben op zoek naar een synth met in ieder geval goede Rhodes geluiden (liefst meer e. piano en vergelijkbare samples zoals Wurlitzer, Clavinet etc.) en goede strings.

Vanwege cash-gebrek wil ik ruilen tegen een Pentax MZ-7 spiegelreflexcamera. Uit mijn advertentie op marktplaats.nl:

Als NIEUWE Pentax MZ-7 spiegelreflex camera met 28-80 mm f/ 3.5 - 5.6 zoomlens, sluitertijden van 1/2000 tot 30 seconden, zes segments 'honeycomb' autobelichting met ingebouwde flits, compleet met tas.

Deze camera is VOL-AUTOMATISCH voor perfecte resultaten, en is bijzonder gemakkelijk in gebruik. Voor serieuze fotografen is hij natuurlijk volledige met de hand te bedienen, met veel informatie verlicht zichtbaar in de zoeker. Deze camera is bijzonder licht, en ziet er prachtig uit (zie foto).

Gekocht in 2000 voor €500.

Biedt maar iets aan, alles wordt overwogen. Ik kan tot €100 bijbetalen. Enige spoed gevraagd, ik heb de synth voor live-gebruik nodig.

ook

ook

ook te ruil voor een korg poly-800 met filtermod, een lexicon reflex en/of korg kpr-77...

niemand een voorstel? :doei:

Status
Please reply by conversation.
Back