Vreemd probleem (cool edit)

stealo2000

Ingeburgerd
Heey mensen!

Ik heb net een nieuwe PC gekocht.
Pentium 4.
3 Ghz
512MB Ram

Ik werk nu ongeveer 2 jaar met het programma Cool edit Pro. Nu heb ik een heel raar probleem. Als ik met cool edit pro op meer dan 3 sporen effecten zet en vervolgens op play druk. Dan crasht het programma. M.a.w alles wat ik dan gemaakt of opgenomen heb is dan gewoon kwijt. Het ligt niet aan het programma zelf want bij een vriend van me doet hij het wel gewoon goed. Waar kan dit probleem aan liggen?? Alvast bedankt,

Groeten

Ik jheb met cep2 ook problemen gehad met de effecten.
Ik gebruik het programma nu alleen voor wav editing, niet voor sequencing.

Damn, da's een naar probleem.. Wat ik overigens al vreemd vind is dat je alles kwijt bent als hij crashed...
normaliter zou je na de crash, als je cep2 opstart, de optie moeten krijgen om verder te gaan, te deleten of een schone sessie te beginnen.

Heb je al bij systeem opties gekeken of je daar niet de buffersizes en 'look-ahead' secondes wat kan verhogen?
Met zo'n systeem als de jouwe zou je best wat meer kunnen vragen aan buffers e.d. lijkt me.

Zijn het 3 effecten van cep2 zelf waar die op crashed?

ik ga er wel vanuit dat je 't programma hebt gekocht.. :erm:

@ Sander

Die optie (Continue now, delete, contiue later) krijg ik meestal wel. Alleen als hij dan nog een keer crasht zonder dat ik heb opgeslagen dan is wél alles weg.

En ja die effecten zijn van CEP2. EN ikheb het dan over de EQ en Reverb.

Back