Links naar free dance mixes, djsets, livesets etc etc

zaphod

Stamgast
Ik kwam in dit forum een lijst met links tegen naar sample sites. Omdat mijn lijst met links wat lang werd, en ik toch wat met MySql wilde spelen, heb ik een databeesje gemaakt met daarin mijn verzameling linkjes. In dit geval zijn het geen links naar sample sites, maar e.e.a. is wel degelijk muziek-gerelateerd. Het zijn namelijk links naar websites waar DJ-sets, Live Sets, zeg maar mixen van alles wat maar enigszins als dance music te classificeren is (en soms ook daarbuiten), te vinden zijn. Zie Free Mixes. Er zijn momenteel 124 muziekstijlen te vinden op 130 sites. Ik kan dat toch niet allemaal beluisteren, dus dacht ik, 'Zal ik het maar delen?' Ennuh ... als er iemand nog een linkje heeft, laat het dan ff weten.

Bedankt voor de tip.

In NL is het hebben en publiceren van links m.i. niet verboden. Het mixen van muziek en publiceren ervan ongetwijfeld wel tenzij het eigen materiaal betreft. Er is een richtlijn van het Europees Parlement waaruit is op te maken dat 'de beschikbaarstelling van fysieke faciliteiten om een openbaarmaking mogelijk te maken of te verrichten, op zichzelf geen openbaarmaking is'. In lekentermen: als ik een link aanbied naar iets wat te downloaden is, ben ik niet automatisch ook degene die wat te downloaden aanbiedt. Ik heb begrepen dat in een proces in NL dat al eens als verweer is gebruikt.

Sja, als jij een site weet waar dat aangeboden wordt ....

Het valt me nou eigenlijk pas op, maar op techno gebied lijkt iedereen alles 'techno' te noemen. Van pluriformiteit in naamgeving is niet echt sprake (van stijl zal die er geheid wel zijn).

Leuk initiatief!

voor de mensen die duits kunnen en over emule beschikken is www.schlex.de echt een topsite
veel zeldzame sets, allemaal te downloaden via emule/edonkey. Je moet wel even lid worden van de site.

dj sets downloaden

dj sets downloaden

hi,
ik weet niet of deze site bekend is bij jullie. je kunt er ontzettend veel dj-sets (legaal en voor nix) downloaden.
als je je registreerd(en dat kan altijd om de zoveel tijd) kun je nog meer downloaden. nu is er weer zo'n inschrijf-periode dus grijp je kans.
grtz.
http://www.ump3.de/index2.html

net geregisterd...
Fijne site :okdan:

PS
Er is nog een thread ergens over het downloaden van livesets, die zou ik ook even checken,
staat veel leuks tussen

coole site :halleluja

Deze is ook leuk:

DJ sets van Surgeon

Het is wel de moeite om regelmatig te kijken, er is steeds maar een set te downloaden.
De recente heet There are many imitator, die ervoor Food for thought.

Back