De nieuwste bandaid zuigt....

TFHats

Lidl
... dikke, harige ezelsballen. De oudste versie ging nog wel (afgezien van het grijs draaien op Sky radio), want daar zat nog een aardig synth geluid en stuwende bass in, maar de laatste is wel zo god afgrijzelijk slecht. Dieptepunt is de rap. Delen meer mensen mijn mening?

p.s. ik heb het niet over de "bedoeling" van dit project, want dat wordt waarschijnlijk te politiek beladen waar dit forum niet voor bedoeld is.

Ja ik vindt het ook maar zonder klasse.
Zo'n piano die een beetje meehobbelt omdat ie erin moet :r

Ik heb 'm net voor het eerst gehoord, en inderdaad - niet echt best, nee.
Lijkt wel of het nummer helemaal kapot 'getruukt' is, zoveel dingetjes willen ze ermee uithalen; het resultaat hangt als los zand aan elkaar. Jammer, want je zou beter verwachten en gunnen.
Aan de andere kant, de hype is dusdanig dat het nummer heus wel nr. 1 wordt, hoor...

Och, ik vind hem wel aardig. Komt waarschijnlijk ook door het feit dat ik het origineel inmiddels spuugzat ben.

Origineel geplaatst door Hanz
Ik heb 'm net voor het eerst gehoord, en inderdaad - niet echt best, nee.
Lijkt wel of het nummer helemaal kapot 'getruukt' is, zoveel dingetjes willen ze ermee uithalen; het resultaat hangt als los zand aan elkaar. Jammer, want je zou beter verwachten en gunnen.
Aan de andere kant, de hype is dusdanig dat het nummer heus wel nr. 1 wordt, hoor...

Yep. Het stuk van the sugarbabes klinkt ook net alsof ze een eigen single in hebben gezongen. Ja, logisch zul je zeggen, want zij zingen het toch? Maar ik bedoel er mee, dat juist door het losse zand resultaat hun stukje veel te gelikt en nep klinkt. Nogmaals trouwens: die rap...:stupid Aaaaaarrrgggh

Denk aan die arme kindertjes in Afrika.

Gewoon kopen die singel en als je op kerstavond je lekker vol zit te vreten even opzetten en dan jezelf prijzen dat je toch wel het beste met de mensheid voor hebt.

Misschien een idee om die paar duizend ton met chemische wapens die de US nog op een paar eilanden in de stille oceaan heeft liggen om vernietigd te worden in een paar vliegtuigen te gooien en daar in Afrika te droppen. Dan zijn die akties van Sir Bob Geldof ook niet meer nodig.

Het is inderdaad een dikke kutplaat. Het origineel
is mooi, de clip, daar zie je ze uit een oud golfje
stappen, die bananarama...

Maar deze song zuigt. Ook het Feeeeeeeeeed the world
aan het einde wat verlengd is is een pijniging voor de oren.

Het is eigentijds, maar de piano zit er in, omdat dat nu
eenmaal moet sinds Live die song heeft gemaakt voor
11/9.

Mijn ding is het niet, maar het zal wel een succes worden
denk ik. Ik zal hem niet eens downloaden, wees maar niet
bang.

Axel

PS: ik was zo kwaad toen ik dit gedrocht voor het eerst
op de radio hoorde in mijn auto dat ik de eerste tegenligger
op mijn middelvinger heb getrakteerd, uit pure razermij.

Origineel geplaatst door smackos
Sinds wanneer moet dat soort muziek goed zijn?

Dat is toch altijd crap.

Niet om een commercieel is crap discussie te starten (en ja, ondanks de eventuele goede bedoelingen is het voor de deelnemende artiesten natuurlijk gewoon een reden om extra in het nieuws te zijn, dus is het in die context commercieel), maar als je dan al zo'n project opstart, mag je toch best wel enige kwaliteit verwachten. Deze versie slaat gewoon als k*t op Dirk en dan kan ik gewoon niet begrijpen waarom het op nummer 1 komt. Rechtvaardigt dit waarschijnlijk de conclusie dat top40 muziek gewoon geen kwaliteit meer vereist?

Op nummer 1 binnenkomen is toch dat de winkels groot inkopen en ze later weer retourneren ?

Origineel geplaatst door Freakydile

PS: ik was zo kwaad toen ik dit gedrocht voor het eerst
op de radio hoorde in mijn auto dat ik de eerste tegenligger
op mijn middelvinger heb getrakteerd, uit pure razermij.

tip

Het origineel vond ik indertijd erg goed ... DX7 en PPG melodie, simpele maar leuke baslijn, Phil die op z'n trommels zit te meppen.

Wat schiet daar in de hedendaagse versie van over .... NIETS :stupid:

Het ware beter geweest dat een heel nieuw lied was gecomponeerd. Nu gaan ze vergelijkingen met het oude nummer uitlokken ... en daar kan het mijnsinziens absoluut niet aan tippen.

De idee blijft wel nobel ... maar mijn centen zullen ze vrees ik niet moeten verwachten :o:

:doei:

Ze hadden ook apen kunnen laten zingen, een nr 1 wordt het toch wel.:) Het verbaasde me ook dat ze schaamteloos dezelfde melodie hebben genomen- kenmerkend voor deze tijd?

Idd gewoon verschrikkelijjk ook die rap ja en dat Feeeeeeeeeed the world, krijg dan ook altijd zo miselijk buik gevoel van. En die afmix ook...:stupid

Nee ik haat dit soord nummers, ben ook erg blij dat ik in m`n eigen ruimte radio 2 heb opstaan die gelukkig niet aan het warme kerstgevoel mee doen.

Was het maar weer 2 jan.

Allereerst wil ik even zeggen dat ik die rap ook behoorlijk verschrijkkelijk vind, en ook dat ze wel eens een nieuw nummer mogen schrijven inplaatsvan voortdurend nieuwe versies opnemen.
Maarja het blijft toch aan de ene kant een nobel initiatief dat al die mensen gratis meedoen..
Aan de andere kant is het natuurlijk ongeloofelijk scheinheilig dat ze allemaal zo zelfingenomen lopen te verkondigen dat ze voor niks meedoen... Ik bedoel, ze zouden er eens geld voor moeten vragen...
Het idee alleen al is ridicuul
En ook las ik laatst een onderzoek dat blijkt dat de artiesten zoveel "positive exposure" krijgen dat hun eigen alums ook stukken meer verkopen, en zo dus alsnog veel geld opstrijken...
Zo is het altijd met dit soort benefiet acties, heel trots vertellen dat ze er geen geld voor vroegen, maarja, publiciteit IS geld.....
Ze zouden heel wat nobeler zijn als ze anoniem een bak geld zouden geven..... maar sterren doen misschien wel eens iets gratis, maar dan willen ze wel met hun kop op de buis
Aan de andere kant is het natuurlijk voor mensen als ons eigenlijk ook niet rechtvaardig om hierover te zeuren;
ga maar eens bij jezelf na, hoeveel heb jij het afgelopen jaar aan goede doelen gegeven??
ik niet zo heel erg veel

nadat je de artiesten betaald hebt, de productiekosten van de CD, de studio kosten, het Clipje, enz... blijft er niet veel over voor de kindjes in afrika. Dat vind ik eigelijk nog het meest belachelijke aan dit soort dingen. dat van het geld dat voor afrika bedoeld is eerst alle kosten mooi afgetrokken worden.

Origineel geplaatst door UndErdOg
Ze zouden heel wat nobeler zijn als ze anoniem een bak geld zouden geven..... maar sterren doen misschien wel eens iets gratis, maar dan willen ze wel met hun kop op de buis.

Hoe weet jij zo goed dat sterren niet anoniem zouden hebben gegeven?
Als het wél zo was en jij wist het, was het immers niet anoniem meer?
Kortom, als ster zijnde doe je 't nóóit goed! :D

Maar goed: voor iedereen die de nieuwe band-aid slecht vindt, heeft deze site een alternatief!
-> http://bandaiddilemma.net/ <-

antiBA20.gif

Back