L.S.
Voor mijn Roland RD700 heb ik een extra pedaal gekocht, een DP-8, in de hoop dat ik daarmee eenvoudig zou kunnen switchen tussen verschillende geluiden. Nou zie ik in de handleiding niets staan over het toewijzen van geluiden aan het pedaal, alleen voor arpeggio, octaaf naar boven en meer van dat soort dingen.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om met het pedaal te switchen tussen verschillende setups / geluiden?
Alvast hartelijk dank!
groeten Rolf
Voor mijn Roland RD700 heb ik een extra pedaal gekocht, een DP-8, in de hoop dat ik daarmee eenvoudig zou kunnen switchen tussen verschillende geluiden. Nou zie ik in de handleiding niets staan over het toewijzen van geluiden aan het pedaal, alleen voor arpeggio, octaaf naar boven en meer van dat soort dingen.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om met het pedaal te switchen tussen verschillende setups / geluiden?
Alvast hartelijk dank!
groeten Rolf
waar je diverse dingen kunt instellen: welke sounds er worden gebruikt op welke midi kanalen, of en hoe het keyboard wordt gesplitst, welke program changes worden uigestuurd om externe modules te bedienen etc. Maar ook hoe je aan slider C1 (gewoon een vrij toewijsbaar slider) en het Pedaal (switch of expressie) een functie kunt meegeven. Die functies variëren van een effect setting (met je pedaal de tremelo sneller/langzamer laten gaan, of de panning etc etc) en chorus, reverb etc aan/uit zetten, of (let op!) een Program Up of Program Down doen.