Britrock meets Acid

Als er hier met 303's (en 909's, want die wordt ook niet zo gewaardeerd als ik de reacties op dit nummer bekijk) gestrooid gaat worden, dan laat ik het wel weten.....:dubbel:

:mexico:

Origineel geplaatst door trigg
hee, leuk om eens wat anders te horen op dit forum!

wat ik sterk vind aan dit nummer zijn de bas, gitaar, zang en een paar lead-geluidjes.

wat ik duidelijk minder aan dit nummer vind zijn de drums.
een 909 vind ik net als de rest niet geschikt voor dit type muziek en bovendien mis ik een beetje
drum-roffels in de programmering. Je zou acoustische drums (een drummer!) moeten gebruiken
of wat meer rauwere vollere beats moeten halen uit bv. machine drum of stylus rmx (vst).

ennuh...die 303 mag er van mij ook uit of wat anders geprogrammeerd, die stoort een beetje..

Verder vind ik het best een leuke track! :)

Ik ben het helemaal met trigg eens... ik vind vooral de snare van de 909 té aanwezig... als je die iets subtieler zou maken, zou het al door de spreekwoordelijke beugel kunnen... Meer realistische drums zouden het beter maken... De 303 die begint bij 0.58m zou van mij mogen stoppen bij 1.04m, dan stoort hij de zang niet meer... na 1.51m zou ik 16den op de de HiHat erin gooien om een beetje vaart te houden... Ik vind de stijl van muziek heel leuk!!

Origineel geplaatst door DJ Bies
Als er hier met 303's (en 909's, want die wordt ook niet zo gewaardeerd als ik de reacties op dit nummer bekijk) gestrooid gaat worden, dan laat ik het wel weten.....:dubbel:

303 en 909 ruilen tegen mijn EMU Procussion?? :D

Klinkt ergug leuk. Maar maak er maar geen electro van hoor! zonde!

Eindelijk weer eens muziek op t forum, ipv trance:halleluja

Ik geloof dat ik mijn 909 en 303 nog maar ff hou, kunnen van pas komen als ik ooit trance wil maken....
Ik loop sowieso toch 10 a 15 jaar achter met mijn muzieksmaak dus wie weet over 10 of 15 jaar... misschien maak ik dan wel tiesto achtige deuntjes.

Maar nog ff serieus over die drums, wat stoort jullie het meest aan de 909 partij? Enkel de snare en de HH of echt de hele partij?

ik hou wel van 80's

Deze plaat doet echter een beetje denken aan een demo van een rockbandje die geen drummer kan betalen :D
Nee, zonder dollen leuk plaatje maar ik mis de hook, de mooie synthpartijen zegmaar. Das een keuze natuurlijk..

Origineel geplaatst door renkas
geluid is alsof de nummer echt in de jaren tachtig is gemaakt, en dat is positief,, alleen maar 303 en 909 waren er toen nog net,ik zou 909 veranderen door een nog oudere drummachine en 303 zou ik ook weglaten

uhh, een 303 en 909 bestonden al helemaal aan het begin van de jaren 80 hoor!!!!!!!!!!

Best goed nummer overigens. Het lijkt net een echt nummer. Niet zo'n hobby synthforum nummertje :D

Heb eigelijk geen problemen met de gekozen klanken/precussie. (van de eerste versie)

Thanx Sander,

Wat mij betreft mag je er wat leuks mee doen. Lijkt me lachen. De vocals kun je wel van me krijgen, het is alleen een file van 16 MB, dus daar moeten we ff iets op vinden. Misschien dat ik hem ff op mijn webspace knal, dan kun je hem daar downen.

Back