Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trigg
hee, leuk om eens wat anders te horen op dit forum!
wat ik sterk vind aan dit nummer zijn de bas, gitaar, zang en een paar lead-geluidjes.
wat ik duidelijk minder aan dit nummer vind zijn de drums.
een 909 vind ik net als de rest niet geschikt voor dit type muziek en bovendien mis ik een beetje
drum-roffels in de programmering. Je zou acoustische drums (een drummer!) moeten gebruiken
of wat meer rauwere vollere beats moeten halen uit bv. machine drum of stylus rmx (vst).
ennuh...die 303 mag er van mij ook uit of wat anders geprogrammeerd, die stoort een beetje..
Verder vind ik het best een leuke track!![]()
Origineel geplaatst door DJ Bies
Als er hier met 303's (en 909's, want die wordt ook niet zo gewaardeerd als ik de reacties op dit nummer bekijk) gestrooid gaat worden, dan laat ik het wel weten.....![]()

Origineel geplaatst door renkas
geluid is alsof de nummer echt in de jaren tachtig is gemaakt, en dat is positief,, alleen maar 303 en 909 waren er toen nog net,ik zou 909 veranderen door een nog oudere drummachine en 303 zou ik ook weglaten
Origineel geplaatst door DJ Bies
Ik hem hem veranderd. Meer 808 en CR78 erbij, 303 lijn wat veranderd, en nog wat dingen...
Is dit een vooruitgang?
Yo!
http://home.wanadoo.nl/d.biesmans/djbies_meets_jackstafford_exes.mp3
![]()