• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DELTA 1010 te koop / ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

puurgoud

Nieuwkomer
Hoi.
Ik wil mijn delta 1010 24/96 ruilen tegen iets vergelijkbaars,
omdat ik hij niet gaat werken op de Mac G5.
(nee ook niet als ik hem laat modificeren, ik heb natuurlijk weer precies die ene mac waar hij het niet mee kan vinden,
de tweede generatie terug naar pci 1.8 DP versie, zuuuuuuuuuuuuuuuucht):stupid
Dus wie heeft er wat leuks, wat werkt op een mac en met minimaal 6 inputs en 1 spdif I/O?
De Delta is in tiptop conditie, dat spreekt voor zich.

BG

DELTA 1010 te koop

DELTA 1010 te koop

Delta 1010 te koop:
Werkt perfect.
Als je een mac G5 hebt, X.X DP, met 4 ramslots en PCI, kun je hem niet gebruiken.
op de rest van de computers draait ie perfect, ik BAAL ervan dat ie weg moet.

doe een bod maar ik denk toch niet dat ie onder de 300 euro weggaat.
Of ik wil hem wel ruilen tegen iets als een electribe mx oid, als ik er maar mee kan samplen, en er een zooityje strakke preset drumgeluiden in zitten.

Een vergelijkbaare geluidskaart vind ik ook een goeie ruil, voor jou een mazzeltje want ik hoef maximaal 6 inputs.
Hij moet wel 24/96 zijn en werken met Mac G5.

Wie o wie.

BG

Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Spullen aub slechts één keer te koop aanbieden in een topic.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back