Handclap

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CreOn

Alles naar de knoppen....
Hoi...
Is er een module op de markt welke alleen maar verschillende soorten handclap's genereert?
Hoeft niet nieuw te wezen, maar wel graag een realistische sound. Geloof dat ik ooit wel eens iets gezien heb, maar kan het me niet best meer herinneren. En, een sampler is voorlopig nog geen optie.
Zoek gewoon iets goedkoops/degelijks.
Thanks.
Rini.

Volgens mij heeft Sjonnie busca er eentje in de aanbieding.

Shit....ja, mijn probleem is dat ik meestal al naar iets op zoek ben terwijl een bestelling nog binnen moet komen.
Weet je ook om welk apparaat het gaat....anders stuur ik hem zelf wel effe een bericht.
Thanks anyway...Rini.

er bestaat ook zoiets van mam/ touched by sound (staat op hun site nog wel denk ik). in de serie van syncussion drm1 (8 kanaals) en drm2 (1 kanaal) was er ook een acm1 of zo, een klappertje. werd op het laatst voor 100 mark verkocht, jaartje terug. misschien heeft touched by sound die nog, je ziet 'm ook wel eens tweedehands voor bijna niks.

Oké, bedankt :okdan: Kga het net eens afstruinen ofdat ik ergens een sampletje kan vinden.

Ik heb dat ding van Leo gekocht toen. Moet ik ff een sampletje ergens neerzetten?

Als je wilt, krijg ik een beetje een idee....
Thanks.

het ging hier toch om *realistische* handclaps?

Ja, ook. Maar ben evengoed wel nieuwsgierig. Als het een apparaat is waar meerdere handclaps in zitten, met onder meer een realistische vindt ik het ook al goed.

alles zit er in, maar je moet het er wel zelf uithalen (geen presets of zo, analoog draaien...)

Analoog draaien......mun handen jeuken al:)
Ik ben een knopjes liefhebber dus.......

Ik heb mijn ClapTrap aan dob verkocht. Je kan daar zeker realistische klapjes uit halen. matt second heeft ook nog een clap boss pedaaltje. ;)

Oké, no problem. Ik denk dat ik maar ga sparen voor die ACM 2. Past wel leuk tussen de rest van mun 19" spullen.
Bedankt.
Rini.

mmm hier ben ik wel benieuwd naar !

heeft iemand wat sampletjes van die clap trap ! of de drm1

txs !!!

Ja, of de ACM 2....

Moet je in bed tegen je vrouwtje vertellen dat je een ander hebt, dan heb je pas een realistische klap....

Moet je niet vergeten je sampler in de buurt te zetten...:)

Hoort dat laatste niet thuis in een andere thread? "Waar sample ik geluiden van?"

De mijne geeft knietjes......en dat klinkt niet in de muziek....althans niet in hetgene wat ik probeer te maken;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back