[Hardcore] The Praetorian - Now is our time [Preview]

BaZzmaze

Steigerend Lid
Halleeee mensen,

Hier weer eens een hardcore trackje van moi.
Gemaakt met fruity en reason.
Ik post hem nu want ik wil ff wat tussentijdse feedback :)
Het is nog maar een preview dus afmixen etc moet allemaal nog gebeuren ;)

The Praetorian - Now is our time (preview)

Comments plz :peukie:

nondeju, wat een vette track. erg imposant en offensive (en dat is wat ik verwacht van hardcore.) je moet er schrik van krijgen en dat kreeg ik. ja nou nog ff wat langer he. dope vocal samples. dat stukje filmmuziek rond de 1:25 kreeg je zeker kado? ik bedoel; zit bij de vocalszz :dj: :stupid :okdan:

Origineel geplaatst door cirkelzaag
dope vocal samples. dat stukje filmmuziek rond de 1:25 kreeg je zeker kado? ik bedoel; zit bij de vocalszz :dj: :stupid :okdan:

De vocals komen uit een intro van nog niet zo lang geleden gereleased spel :)
En die film muziek zat er idd gratis bij :D

Laterz

yep......dit is goed.....:okdan:

misschien dat de mix nog iets verbeterd kan worden,maar dat zijn details.....gewoon vette track !

opsturen die handel...

lekker trackje dit :D

het bouwt lekker op en de vocals zijn ook zeer goed te pruimen de melodie is ook lekker alleen zou ik ff kijken of je t highpass achtige gedeelte beter kan laten aansluiten op de normale synth en het tempo mag van mij ook wel iets omhog maar das een kwestie van smaak ;)
verder eigenlijk niks op aan te melden :okdan:

De break (2e keer dat die vent begint te praten) mag iets langer van mij, dan komt de climax beter over. voor de rest: VET.. ben benieuwd naar het eind resultaat.

WOW

Die hakt er wel in! Vette track. Dikke kicks, lekkere geluiden...en ik houd niet eens van hardcore!!!

en ik weet er ook niet veel van....

:mexico:

lekkere intro...hmmmm jah...is een lekker trackie...zeker weten

goed bezig

Vind dit eg een ongelovelijk lekkere plaat...
luistser em af en toe weleens stiekem ;)
Ben aatn wachten op je nieuwe :P

Back