bcr 2000 no OS :(

xpanded stereo

Ouwe rot
Probeerde mij os te update!

Ging mis hij kreeg een error :(
Nu zegt de bcr: no Os..

Wie weet hoe ik mijn OS er weer op kan krijgen?

Gr,

Chris

als ik me goed herinner staat dat ergens op dit forum in een tread over de bcr. Ff zoekfunctie gebruiken;)

zet het apparaat aan en hou store en learn ingedrukt.
De bcr geeft nu als melding LOADING

Als je nu op midi in kabel de 1.07 sysex opnieuw stuurt kun je hem wel updaten. Via usb kan niet meer, het moet via midi in.

dank je quifster...just the words i needed!
Houd dus in dat in bijv. in cubase de sys ex string moet afspelen naar de midi in van de bcr ...toch?

:)

Gr,

Chris

Trouwens...heeft iemand de editor al draaiende gekregen..bij mij wou die niet doorstarten..kan aan de fucked op herkenning van mijn usb mode hebben gelegen...reageerde hij niet op midi in/out..zag ze welin ableton maar zenden of ontvangen ..ho maar ... vandaar dat ik wou updaten enzv. Draaide toen ik het probeerde geloof ik 1.03. Misschien dat die nog geen bcredit ondersteuning had. Ohwja en zo ja...kan je dan ook selecten dat de bcr voor alle encoders ingesteld staat dat hij zo'n mooie en overzichtelijke led trail geeft. Dat zeg maar alle ledjes branden als hij op 127 staat? Ziet er niet alleen heel mooi uit maar is ook verrekte handig. Wat is het toch een mooi ding als hij werkt ;)

Gr,

Chris

Origineel geplaatst door xpanded stereo
dank je quifster...just the words i needed!
Houd dus in dat in bijv. in cubase de sys ex string moet afspelen naar de midi in van de bcr ...toch?

:)

Gr,

Chris
klopt.
zo moet het

en de editor werkt alleen met firmware 1.07 en hoger, niet met 1.03. plus vanaf 1.07 kun je ook je default settings opslaan per knop, dus alle knoppen op 127 en dan 2 keer store en default staan alle lampjes aan.

Back