Ohyes,,,,, Mad Mike Intervie

Dit interview moeten julie checken want hij staat er niet voor altijd op,
het interview is diep, en als ik zeg diep,,,, bedoel ik diep aaaight

Ik ben best wel geinteresseerd in interviews met Mike Banks, maar ik ga geen streams luisteren. Luie kutjournalisten van tegenwoordig nemen niet eens de moeite om een interview uit te werken, en flikkeren hun tapes meteen op het net met de "nieuwe media" als kutsmoes.

Overigens vind ik UR wel aardig achteruitgegaan, sinds Jeff Mills de kuierlatten nam. Na die tijd ook nog wel leuke dingen gehoord hoor, maar de tijd dat ik elke UR release blind kocht is ook al weel tien jaar terug.

Geen idee wie het is, maar idd. zoals Krat zegt: streams luisteren is zooooooooo 2004...

Gewoon irritant als je niet lekker op je eigen tempo kan lezen maar steeds moet wachten tot de persoon in kwestie klaar is met ademhalen, koffiedrinken of "uhhhh.... know what I'm sayin..." zeggen. ;)

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik ben best wel geinteresseerd in interviews met Mike Banks, maar ik ga geen streams luisteren. Luie kutjournalisten van tegenwoordig nemen niet eens de moeite om een interview uit te werken, en flikkeren hun tapes meteen op het net met de "nieuwe media" als kutsmoes.

Overigens vind ik UR wel aardig achteruitgegaan, sinds Jeff Mills de kuierlatten nam. Na die tijd ook nog wel leuke dingen gehoord hoor, maar de tijd dat ik elke UR release blind kocht is ook al weel tien jaar terug.

Ben ik het wel mee eens. Er zijn veel dingen op UR uitgebracht die mij helemaal niets doen. Wat matige techno vaak, maargoed, ik zal het wel niet snappen dan ofzo. Die oudere dingen zijn een stuk beter te pruimen. Platen als World 2 World, Galaxy 2 Galaxy of The Final Frontier vind ik nog steeds top. Geldt voor wel meer dingen. De eerste 5 of 6 Red Planets vond ik super, daarna was het over met de pret.

Back