[dancetechno] track

matt second

acid management
Staff member
klik hem op :
mattsecond-fourthirtytree.mp3

commentaar is van harte welkom !

p.s. ik ben nog op zoek naar een extra invulling; een vocal of iets dergelijks , him name is hopkin green

leuke baslijn. mag alleen wel een verassingselement inkomen. want nu gaat het gewoon maar door en door en door en .....
maar voor derest is het wel een :dj: track

ah dank

ik ben nog aan het nadenken over de verdere invulling

mjammie... WEER!!! een leuke baslijn

misschien een 2e 'baslijn' er tegenaan ??.. die zeg maar tegenovergesteld loopt....

Mooie krachtige basis, maar dit roept om meer!!! Vind het iets te langdradig. Misschien kun je er nog een sausje aan toevoegen tegen het einde van het nummer, zodat ik geboeid blijf luisteren. Voor de rest Top:okdan:

een mooie krachtige spannende basis die roept naar meer
maar ik kan er niet opkomen :(

misschien toch een - gooi-iets-over-mijn-track-heen-contest ? :)

ach misschien krijg ik later deze week weer inspiratie

Zo zit een lekkere drive in matt! Heerlijke power! De drive en de synthlijnen hebben iets Underworld achtigs. De ritmes vind ik wel wat droog, vooral de snaredrum. Het past niet echt bij de synthlijnen, het mag wel wat vloeiender lopen. Misschien es wat extra delay of zo. Wat me wel vaker is opgevallen bij jou nummers is dat je synthlijnen altijd erg dun klinken. De arpeggio's en zo zelf klinken echt prima, maar de geluiden zelf missen wat power. Maar ik durf zo niet te zeggen waar het aan ligt: afmix, gear, smaak? Verder errug lekker hoor.

Je wou nog commentaar? Toevoegingen of zo? Ik zou zeggen, bel Carl Hyde es op, om er een mooi tekstje overheen te zetten! :D

Ach, ik heb ook zo vaak dat ik de basis van een track neerzet in een dag of twee en dat ik vervolgens nog een week aan het pielen ben voordat de track af is. Melodietje erbij, baslijn veranderen, strings erin, strings eruit, fx hier en daar, toch maar een andere melodie etc.
Gewoon wat riff spelen op je keyboard en vervolgens door je presets heenwandelen kan ook al verrassende dingen opleveren.

Maar over de track... vind 'm gaaf klinken. De snare is wel heftig trouwens, maar houdt de boel ook een beetje op heb ik 't idee.

Dat stukje vanaf 4:!5, daar hoor je heel zacht een stab, dus eerst een harde stab op de eerste tel, en dan 4 tellen laten een zachte stab. Die kan je meer uitbouwen en harder en harder laten worden of een ander geluid er bovenop, stapelen maar. Ja, ik verzin maar wat, maar volgens mij zitten er best veel elementen in de track die je kan gebruiken om de track verder uit te bouwen.

Ow, en ik ben blij dat je weer op een andere sound bent overgegaan. :D

echt wel nice ...

alleen zoals reeds vermeld is, de opbouw na de break meer naar een climax trekken en dan weer vol de beuk erin.

ik zou er wat meer goorheid aan toevoegen. maar denk niet dat dat je smaak is.

Back