• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ensoniq eps16+

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
In goede staat, met manual en diskettes, te koop of te ruil; een ensoniq eps16+ sampler.

Erg mooi geluid, en veel mogelijkheden maar toch niet echt mijn ding, dus te koop voor 250 euro of te ruil voor een andere sampler/ leuke analoge synth/drumcomp/ midi to trigger/ bied me maar iets :)

eps16+r_1.jpg

en oh ja, hij kan ook transwaves maken; erg leuke feature, en hier wél helemaal controleerbaar (in tegenstelling tot de fizmo...)

hij komt met os disk versie 1.30; dat is de laatste os.

Ik heb ook doosjes met de essential sound disks erbij; voor die lekkere jaren '80 sounds :D Daar mist alleen disk 3 van, de andere 14 zitten er allemaal bij.En ik heb zelfs ook nog het boekje van de essential sound library erbij zitten; kan je je naar hartelust vergapen aan de gezichten van al die helden die de disks hebben samengesteld, en het moet gezegd, daar zitten een paar van de beste jaren tachtig kapsels ooit bij...8o)

Maar goed. Afhalen in kampen, of ik stuur het op na vooraf betalen.

225 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back