the red eye
Ouwe rot
In goede staat, met manual en diskettes, te koop of te ruil; een ensoniq eps16+ sampler.
Erg mooi geluid, en veel mogelijkheden maar toch niet echt mijn ding, dus te koop voor 250 euro of te ruil voor een andere sampler/ leuke analoge synth/drumcomp/ midi to trigger/ bied me maar iets
en oh ja, hij kan ook transwaves maken; erg leuke feature, en hier wél helemaal controleerbaar (in tegenstelling tot de fizmo...)
Erg mooi geluid, en veel mogelijkheden maar toch niet echt mijn ding, dus te koop voor 250 euro of te ruil voor een andere sampler/ leuke analoge synth/drumcomp/ midi to trigger/ bied me maar iets

en oh ja, hij kan ook transwaves maken; erg leuke feature, en hier wél helemaal controleerbaar (in tegenstelling tot de fizmo...)
Daar mist alleen disk 3 van, de andere 14 zitten er allemaal bij.En ik heb zelfs ook nog het boekje van de essential sound library erbij zitten; kan je je naar hartelust vergapen aan de gezichten van al die helden die de disks hebben samengesteld, en het moet gezegd, daar zitten een paar van de beste jaren tachtig kapsels ooit bij...