MC 505 in 19 inch rack hangen

Creative

Stamgast
Ik wil een MC 505 in een 19 '' rack hangen is dat uberhaubt mogelijk ? Ik weet niet precies wat de breedte moet zijn maar volgens mij heeft de 505 een goede afmeting. Ik weet alleen niet hoe die er van binnen uitziet en of ik daardoor misschien iets beschadig. Zijn er ergens van die zjiplaatjes te koop die ik aan de zijkant van de groovebox kan bevestigen en em daarmee in een rack kan hangen ?

Origineel geplaatst door JeanV
RTFM

nou nou blijven we wel even aardig tegen elkaar doen...
het is tenslotte bijna kerstmis

maar het staat dus blijkbaar in de manual.

uhh wat staat er dan in de manual? lijkt mij dat dit een soort DIY aangelegenheid zou zijn

Nou het was absoluut niet onaardig bedoeld hoor, maar ik neem aan dat als er niks over in de handleiding staat dat t niet kan.

Hij is iets te breed voor een 19" rack, te weten: hij is 47 cm breed (net ff opgemeten en bij m'n rack gehouden) en 't ziet er ongeveer zo (zie plaatje) uit.
Hij is wel ongeveer even breed als een 19" rack module maar je zit met de "schroef-gedeeltes"..
Wordt dus een beetje McGuyver-en als je 't persé wil..

Attachments

• rack.jpg
    rack.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 67
Origineel geplaatst door Zoidsity
Wordt dus een beetje McGuyver-en als je 't persé wil..

Is toch simpel...

Stop hem een paar uur in het vriesvak zodat hij wat krimpt,
vervolgens stop je hem in je rack en laat je hem terug
op kamertemperatuur komen. Zit als gegoten!

Daar zat ik al aan te denken.. het rack iets breder maken :) maar je kunt er toch niet zomaar schroeven in draaien :confused:

je zou ook de kapper eraf kunnen halen en kijken hoe breed de printplaten zijn. Als dat binnen de 19 inch valt, dan zou je wat van de kappen af kunnen slijpen en gaten in de voorkant kunnen boren.

Of vertel ik hier echt iets compleet onzinnigs..................:kroon:

Origineel geplaatst door BananaWorld
f vertel ik hier echt iets compleet onzinnigs..................:kroon:

hehe. Nee hoor, briljante oplossing lijkt me zo. :P

Maareh, zelf zou ik geen oplossing weten, misschien zelf een rackje fabrieken van hout ofzo?

Back