Outkast Electro Break

diskonext

Gebruiker
Jaja,

dan toch een track van mij. Meer break dan electro, met excuses voor de misleiding, haha. De track heet nou eenmaal zo.

Was zaterdag op een inspirerend feestje in Den Haag, en heb zondagmorgen trackje bij elkaar gesprokkeld.
Vandaag een semi-live mix ervan gemaakt.

Benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben helemaal uit m'n plaat van die geluiden op het moment, je moet er misschien wel een beetje van houden.

Klik hier! (niet allemaal tegelijk, mijn upload is niet al te heftig)
Of hier! (deze is wat sneller)

-diskonext

Laatst gewijzigd:
klinkt wel goed, vettig geluid. veel lawaai. ik hou er wel van

Zijn we elkaar lekker aan het kruisbestuiven hier dan ;)

Maar dat dacht ik wel, na je muziek gehoord te hebben... Ik zal je mp3-tje ook ff laten horen aan een vriend van me, misschien halen we je wel naar Nederland met het volgend feestje! (met uw toestemming, vanzelfsprekend)

-diskonext

PS. snellere link in eerste post gezet

Origineel geplaatst door diskonext
Zijn we elkaar lekker aan het kruisbestuiven hier dan ;)

Maar dat dacht ik wel, na je muziek gehoord te hebben... Ik zal je mp3-tje ook ff laten horen aan een vriend van me, misschien halen we je wel naar Nederland met het volgend feestje! (met uw toestemming, vanzelfsprekend)

-diskonext

PS. snellere link in eerste post gezet
:okdan:

't begint spannend maar wanneer ga je loos? ik zat te wachten en te wachten(en te wachten) maar 't kwam maar niet....doe d'r ff een dikke industrialbeat onder op een gegeven moment...dan kan er wazig gedanst gaan worden. nu is 't meer een lange trip die voortkabbelt.

Hey cirkelzaag,

dank voor het commentaar. Het is inderdaad een beetje een kabbel-plaatje (wel woelige baren). Ik wilde er ook nog een break in bouwen, om daarna nog even tekno-stijl door te stampen (oa. met het geluid dat er in de laatste minuut bijkomt).

Hmm, industrial beat... wat moet ik me daar bij voorstellen (ben niet zo thuis in genre's), is dat gebroken? Of juist recht-toe-recht-aan?

Was ook half van plan die laaggruizige gebroken beat (is nu een kapot-ge-EQ-de sample) zelf na te maken, zodat ik 'm wat makkelijker kan gebruiken.

Nogmaals dank voor de feedback, daar heb ik wat aan!

-diskonext

Origineel geplaatst door diskonext

Hmm, industrial beat... wat moet ik me daar bij voorstellen (ben niet zo thuis in genre's), is dat gebroken? Of juist recht-toe-recht-aan?

Was ook half van plan die laaggruizige gebroken beat (is nu een kapot-ge-EQ-de sample) zelf na te maken, zodat ik 'm wat makkelijker kan gebruiken.

-diskonext
industrial? ehm ja een roffe gebroken beat met wat ongebruikelijke sounds als kick, snare etc...en waag het niet om er een recht-toe-recht-aan-909-beat onder te zetten...dan help je in een keer je track om zeep.

Haha,

ik zal proberen er geen recht-toe-recht-aan 909 beat onder te zetten ;) wordt ook al weer moeilijk...

Hmm, ik zal eens kijken wat ik er mee kan doen, kijken of ik ergens wat industrial voorbeelden kan scoren. Nogmaals bedankt voor de feedback.

Ik erger me ook aan dat schelle bel-geluid, niet omdat ik 't niet mooi vind, maar omdat het precies dat ene prodigy-geluid lijkt (uit nummer... hmm tja. Ergens uit Music for the jilted generation, geloof ik).

-diskonext

kan ik er ook met fietsen en gaan zwemmen? *D

Back