Hover
-
Re: Nieuw lid
En niet alleen de bezitters van een Yamaha EX5 maar ook van een Korg Z1. Ja, ik heb een Korg Z1 van jou gekocht.
Best fijn dat je toch niet definitief bent gestopt en intussen de draad weer oppikt.
En ja, aan de bezitters van een EX kan ik maar 1 ding zeggen, je MOET gewoonweg eens die geluidsbanken van Marc (marce) downloaden. Hij kan er ECHT wat van hoor. De geluiden die Marc in 'onze' Z1 heeft gestopt zijn gewoonweg fenomenaal.
Wat mij betreft kan Marc echt wel concurreren met bv een Rob Papen.
Marc, een welgemeende welkom
PS : misschien kunnen we samen naar de DSF meeting
Origineel geplaatst door marce
het zou zelfs kunnen dat hier enkele mensen op dit forum mij kennen ( de bezitters van een EX5).
En niet alleen de bezitters van een Yamaha EX5 maar ook van een Korg Z1. Ja, ik heb een Korg Z1 van jou gekocht.
Best fijn dat je toch niet definitief bent gestopt en intussen de draad weer oppikt.
En ja, aan de bezitters van een EX kan ik maar 1 ding zeggen, je MOET gewoonweg eens die geluidsbanken van Marc (marce) downloaden. Hij kan er ECHT wat van hoor. De geluiden die Marc in 'onze' Z1 heeft gestopt zijn gewoonweg fenomenaal.
Wat mij betreft kan Marc echt wel concurreren met bv een Rob Papen.Marc, een welgemeende welkom
PS : misschien kunnen we samen naar de DSF meeting