Nieuw lid

Re: Nieuw lid

Origineel geplaatst door marce
het zou zelfs kunnen dat hier enkele mensen op dit forum mij kennen ( de bezitters van een EX5).

En niet alleen de bezitters van een Yamaha EX5 maar ook van een Korg Z1. Ja, ik heb een Korg Z1 van jou gekocht.

Best fijn dat je toch niet definitief bent gestopt en intussen de draad weer oppikt.

En ja, aan de bezitters van een EX kan ik maar 1 ding zeggen, je MOET gewoonweg eens die geluidsbanken van Marc (marce) downloaden. Hij kan er ECHT wat van hoor. De geluiden die Marc in 'onze' Z1 heeft gestopt zijn gewoonweg fenomenaal. :halleluja Wat mij betreft kan Marc echt wel concurreren met bv een Rob Papen.

Marc, een welgemeende welkom :doei:

PS : misschien kunnen we samen naar de DSF meeting

Een oude bekende

Een oude bekende

Ik ben er zeker van dat sommige DSF'ers Marc al kennen, trouwens, Marc, we hebben al es een draadje gehad over een Belgische synthliefhebber

En zelf was ik maar al te blij toen ik uiteindelijk een Korg Z1 had gevonden, bij jou :luv:

Het forum is weeral een lid rijker geworden, maar vooral ook een pak kennis rijker :halleluja

Hey marc! Welkom hier!

Het is hier echt gezellig hoor! Goede mensen wonen er in Belgie en Nederland *D

Enjoy your stay ;)

U vraagt , wij draaien.
SPDK -De prijs dat ik ongeveer 20 jaar geleden betaalde voor de Korg MS20 was iets minder dan 1000 euro en de MS 50 was iets duurder.Toen was dat veel geld hoor!!!!
Hoover - Tof je hier ook te zien .Zoals je ziet ga ik de draad weer proberen opnemen en me morgen een DX7 aanschaffen en later op het jaar terug een EX5 en een modular(Nord Lead).Wat betreft de DSF Meeting laat ik wel nog iets weten.Het zou wel prachtig zijn om eens mijn virtuele vrienden in het echt te zien.

Nogmaal dank voor dit hartelijk ontvangst, dit doet me echt goed.
Met vriendelijke groeten,
marcE

En nog iets , voor diegene die een MS2000 hebben , kunnen binnenkort nieuwe klanken verwachten.Ik post die wel ergens waar je de klanken dan GRATIS kunt downloaden.

Groetjes,

marcE

Hoi MarcE,

Probeer het ook eens met een Virus!!!

Zullen er ook zeker veel blij mee zijn!!!;)

Dafmax,
De Virus??? , dat kan toch niet moeilijk zijn hé , om daar nieuwe klanken uit te krijgen.
Sorry, pech , die staat niet op mijn verlanglijstje.
Maar....Als ik iemand zou tegenkomen die in mijn buurt woond, en die een Virus heeft , en die hem voor enkele dagen kan missen , wil ik me er wel mee bezig houden en wat nieuwe sounds programmeeren.

Groetjes,

marcE

Allright, ik heb net eindelijk contact gelegd met de underground live act synthesizer scene in Antwerpen. Ik ga er volgende week voor de eerste keer naartoe: ik stuur ze allemaal naar het DSF. Invasion!

Origineel geplaatst door nick nova
Allright, ik heb net eindelijk contact gelegd met de underground live act synthesizer scene in Antwerpen. Ik ga er volgende week voor de eerste keer naartoe: ik stuur ze allemaal naar het DSF. Invasion!

Beter zeg!!! Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Maarre geen Frans praten hiero ok.

Hallo Jena_mu6,

Dat weet ik , heb er al éénje gehad 2 jaar geleden, maar het blijf een pracht ding.Kan me daar eens goed op uitleven , en de klanken die ik in mijn hoofd heb en die ik niet met een normale synth kan maken , maak ik dan wel met de modular hé.
Met andere woorden , een pracht ding die modular.
Groetjes,
marcE

Origineel geplaatst door nick nova

Gatver!!!!! >:| >:| >:|

Had de hoop om 2e meeting centraal in NL te hebben, niet in Brussel! 8o) 8o)

Back