• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EA-1 & Filter Factory

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Okay mensen...

Aangezien het kerst is en je een klein budget hebt......hier een paar zeer prettig geprijste synthjes voor lekker weinig....

Korg EA-1 in prima staat incl manual en org.doos wel wat krasjes in het blauw....
Mag weg voor 140,- !!!

Roland SH32, denk de meest onderschatte synth!! met laatste os (1.6) incl Manual Zeer Mooie staat!!!
Niet meer te koop in de winkel!!!!
Mag weg voor 250,-!!!

p.s. de drumsamples van de 909 en 808 uit de SH32 zijn zeer GOED iemand van het sh32 forum heeft geconstateerd dat deze samples 80Khz zijn!!!!!!!!!! dat is bijna het dubbele van mijn MPC1000!!! (44.1khz)

foto

foto

sh32

Attachments

• sh32.jpg
    sh32.jpg
    12,5 KB · Bekeken: 53
Doe mijn laatste Elektrix Filter Factory er ook maar bij=(

Dus......

1x Korg EA-1 = 140,-
1x Roland SH-32 (met laatste os 1.6) 250,-
1x Elektrix Filter Factory 199,-

De lijnen staan open!!!!

UP..date...

UP..date...

Korg EA-1 MK1 ....................135,- euro
Electrix Filter Factory..............195,- euro

Wie maakt me los.......:engel:

Studio SELLOUT!!!!!

Studio SELLOUT!!!!!

TE KOOP:

Electrix Filter Factory: analoog filter www.electrixpro.com bodemprijs.......189,-
Korg EA mk1: heerlijk synth met stepsequencer, krasjes dus slechts........120,- manual yes

Alles in zeer goede staat nooit mee op pad genomen...
zit er iets tussen p.b. me dan prijzen zijn echt bodemprijzen en heel scherp!!!

Last edited by a moderator:
Filter Factory is gone...............het werd bijna vechten ineens 3 kopers....maargoed eindgoed...

Korg EA-1 in de aanbieding 120,- en heeft 1 geinteresserde die waarschijnlijk na het weekend komt...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back