Ik kreeg zojuist het verzoek via privebericht of ik misschien wat geluiden uit mijn ks rack zou willen delen. Er is vrij weinig te vinden op het net om een idee te krijgen wat het apparaat doet( heb ik zelf ook gemerkt toen ik er een wilde aanschaffen) en daarom heb ik 200 presets opgenomen.
Ik heb er maar gelijk een topic van gemaakt voor degene die ook interesse hebben. (wellicht kunnen anderen het met een ander machientje doen? Krijg je nog een heel interessante database met mp3's met de presets van allerlei bakken)
Slechts 11 en halve minuut lang. 16,5 mb.
Quick and dirty opgenomen. Don't forget that.
The hosting provider gonna hate me now
rechtermuisenjedoelopslaanopjehd

Ik heb er maar gelijk een topic van gemaakt voor degene die ook interesse hebben. (wellicht kunnen anderen het met een ander machientje doen? Krijg je nog een heel interessante database met mp3's met de presets van allerlei bakken)
Slechts 11 en halve minuut lang. 16,5 mb.
Quick and dirty opgenomen. Don't forget that.
The hosting provider gonna hate me now
rechtermuisenjedoelopslaanopjehd

Overigens vind je op 

Ik had 'm gedownload en kwam toen tot de conclusie dat ik eigenlijk helemaal geen tijd had om ze allemaal te beluisteren. Ik vind het echter een leuk initiatief van je en waardeer het erg dat iemand zoveel moeite doet om anderen te informeren. Het horen van die geluiden zegt veel meer dan weer iemands mening over een instrument.