[80's achtig liedje met 'vocals'] Real

Origineel geplaatst door MadR
vette plaat ja .. dacht net al dat ik hem ergens van kende
komt door die hoge noot in je basslijn

zoek anders naar de 69 - sound on sound van carl craig die gebruikt ook die herkenbare loop ...

zelf vind ik hem nu erg oke ... vind het wel wat voor het label van nolet en olaf .. zo'n remix van hun op de andere kant ?

trouwens ben het wel met toon eens .. behalve over synth basslijn daar kan mischien nog wel wat meer delay op .. of iets wat hem soms lekker dicht smeert ..

juno 60 :kroon:

thanx!

Bij Olaf en Nolet? Misschien wel een ideetje ja. Ik weet niet of ze meelezen...

@Catalunya: ow ja dat nummer! Coole plaat man. Echt 80's italo stijl. Zit goed in elkaar, dat is zeker.

gr
R

Prima nummer arv. Heel bescheiden ook, dat vind ik wel lekker. De meeste mensen die nu met retro-achtige liedjes komen kunnen zich om één of andere reden niet inhouden en maken er alsnog een trance nummer van. Nee dit staat me wel aan.

Oh, en voor de Hypnotic Tango liefhebbers ('t baslijntje doet er inderdaad een beetje aan denken, maar niet echt heel erg ofzo):

http://www.sternstudio.com/My_Mine_-_Hypnotic_Tango.avi (17 mb avi). D'r zijn ook nog een paar synths te spotten :)

thanx Chinn!

Op zich was het niet eens mijn bedoeling een 80s achtig plaatje te maken, het rolde die kant uit zeg maar. Ik begon met de drums en toen bedacht ik een paar regels text en toen pas de synths erbij. Raar hoe dingen rollen! Ik heb wel het idee dat ik een beetje in die richting wil doorgaan, ik hou nou eenmaal erg van die synthpop dingetjes. (Human League bv)

R

Lukt mij ook al niet..
ff proberen met divx codec.. miss helpt dat

edit... yup. divx moet je hebben!

Leuk clipje. Kijk ehm is fijn playbacken, inclusief echo's :D :D
Nooit begrepen waarom ze vaak echo's playbacken...

Origineel geplaatst door Arv
thanx!

Bij Olaf en Nolet? Misschien wel een ideetje ja. Ik weet niet of ze meelezen...

@Catalunya: ow ja dat nummer! Coole plaat man. Echt 80's italo stijl. Zit goed in elkaar, dat is zeker.

gr
R

Hai, ik zat wel ff mee te lezen. Ik heb 'm alleen nog niet gehoord. Kan geen MP3 downloaden op het werk...bareuh...
Maar ik ben wel benieuwd! Over dingen releasen wil ik het echter nog lang niet hebben....maar je weet maar nooit he!

Origineel geplaatst door Nolet
Over dingen releasen wil ik het echter nog lang niet hebben....maar je weet maar nooit he!

Nee, dat snap ik, ik lul ook maar wat hoor :D

ben wel benieuwd wat jij vind uiteraard!

Back