[Egosys] WaMiRack wordt gloeiend heet!

Ik heb dus nu ook een WaMiRack 24, en hij wordt bij mij dus nu ook flink warm. Gelukkig zit hij niet in een rek (hij ligt in z'n eentje op een plankje), maar dat zou misschien later ook nog een probleem kunnen worden...

ik heb een jaar lang een wami gehad die ook heel warm werd.
maar nooit problenen gehad, mijn motu 2408 word trouwens net zo warm dus lijkt me geen probleem.

Hee NorthernLight!

Heb je inmiddels iets van EgoSYS gehoord over die hitte? Mocht je nog zitten te wachten.. Ik vroeg me hetzelfde af, en las in de manual (FAQ)

Wammy get very hot. Is OK?

(inclusief gebroken engels :)) Het antwoord is dat het komt door de vette AD/DA converters, en dat ze het allemaal goed hebben getest. Mocht er dus met je WaMi iets mis zijn dan kan je ermee terug. Alleen als die hitte ANDERE apparatuur beschadigt, tja... Ik heb voor de zekerheid een lege U in m'n rack gelaten (heb er een denon DA converter onder)

grtn!
RphlX

1. Verwacht maar geen mail terug van Egosys, het enige wat ik ermee heb bereikt is dat ik nu een abonnement heb op hun geweldige reclame-mail. (Nee, ik hoef geen audiotrak 2 kaart, ik heb al een wamirack, eikels!)

2. Ik heb boven de wamirack een Samson Powerbrite zitten, die van zichzelf ook aardig warm wordt. Ik verwacht geen problemen. Het zou egosys sieren om iets van een waarschuwing te geven, op de behuizing of in de manual, maar aangezien ze al niet reageren op je vragen zullen ze dat ook wel niet doen.

3. Ik baal als een stekker dat Egosys geen grote hoeveelheden sysex aankan. Nu kan ik bZone niet gebruiken.

Ik zou geen tweede keer voor egosys kiezen, al doet het apparaat behalve het sysexen alles wat ik wil.

Back