yo ik heb beats op me soundclick staan en ook al weet ik dat dit niet echt een hiphop forum is zou ik graag ongezouten kritiek hebben gezien de mix enzo...alvast bedankt
PZz
Je beats klinken prima man. Alleen ik zou eens langs een paar goeie rappers gaan ermee en niet meer zelf de hele tijd Amsterdam City gaan roepen. Dat wordt een beetje eentonig. Maar je moet hier toch wel een paar fatsoenlijke rappers mee kunnen strikken dacht ik zo.
yo yo yo, keep that beats rollin' baby! rrrrrrrrrrrrrrrrespect...
hee, die beats zijn best OK voor het hiphop/rnb-genre; ik vind een aantal
van je leads nog een beetje dun en digitaal, maar er zitten goeie dingen tussen..
alleen die gozer die de hele tijd "mo the spokesman" roept word ik een beetje moe van... kopieerbeveiliging?
thnx mensen voor de feed...hahaha die telefoonstem is beveiliging ja....altyd als ik iets op et net zet doe ik et zodat ik de mensne die ik die beats geef kan verzekeren dat hun de enige zijn met die beat snap je? het is nie dat ik zelf steeds die amsterdam city spit en et als een song zie...zou best sad zijn...vernieuwend maar sad
trouwens goede rappers ben ik nu mee bezig man....ben bezig met een mixtape met cats als ondere andere mo micz, rick d, javlin, doc strange, neenah...dus dat komt wel goed....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.