Hanz
Anonieme Analogist
Ja, de titel zegt het eigenlijk al... 
Tijdens de eerste strubbelingen rondom Waldorf werd aangegeven dat er nog één upgrade zou komen van het MicroWave OS, waarin de ontbrekende ('reserved') wavetables zouden worden gevuld en er nog zoiets als het "PPG Filter" zou komen.
Even een letterlijke quote van sequencer.de, die qua Waldorf nog wel eens dichtbij het vuur zitten/zaten.
Nu we inmiddels bijna 2005 ingaan, heb ik het sterke vermoeden dat er iets scheef is gelopen.
Wie weet er meer? Zou Stadtler nog iets van plan zijn, of moet ik gewoon tevreden zijn met wat ik heb?
(geen reden tot klagen, maar gratis iets meer is bijna altijd beter
)

Tijdens de eerste strubbelingen rondom Waldorf werd aangegeven dat er nog één upgrade zou komen van het MicroWave OS, waarin de ontbrekende ('reserved') wavetables zouden worden gevuld en er nog zoiets als het "PPG Filter" zou komen.
Even een letterlijke quote van sequencer.de, die qua Waldorf nog wel eens dichtbij het vuur zitten/zaten.
btw: XT will surely be updated .. the wavetables (reserved) will be filled and and the PPG filter will come in .. maybe some FX.. do NOT expect more!! the XT is near full and at the end of its DSP power.. but let me tell you it will push the XT and XTk a bit forward whern the OS is out (os 3 to be released this year 2002) ..
Nu we inmiddels bijna 2005 ingaan, heb ik het sterke vermoeden dat er iets scheef is gelopen.
Wie weet er meer? Zou Stadtler nog iets van plan zijn, of moet ik gewoon tevreden zijn met wat ik heb?
(geen reden tot klagen, maar gratis iets meer is bijna altijd beter
)