Microwave II/XT OS 3.0, wat is daarmee gebeurd?

Hanz

Anonieme Analogist
Ja, de titel zegt het eigenlijk al... :)

Tijdens de eerste strubbelingen rondom Waldorf werd aangegeven dat er nog één upgrade zou komen van het MicroWave OS, waarin de ontbrekende ('reserved') wavetables zouden worden gevuld en er nog zoiets als het "PPG Filter" zou komen.

Even een letterlijke quote van sequencer.de, die qua Waldorf nog wel eens dichtbij het vuur zitten/zaten.
btw: XT will surely be updated .. the wavetables (reserved) will be filled and and the PPG filter will come in .. maybe some FX.. do NOT expect more!! the XT is near full and at the end of its DSP power.. but let me tell you it will push the XT and XTk a bit forward whern the OS is out (os 3 to be released this year 2002) ..

Nu we inmiddels bijna 2005 ingaan, heb ik het sterke vermoeden dat er iets scheef is gelopen.
Wie weet er meer? Zou Stadtler nog iets van plan zijn, of moet ik gewoon tevreden zijn met wat ik heb?
(geen reden tot klagen, maar gratis iets meer is bijna altijd beter :))

Ik heb zelf geen MW (helaas), maar als niemand op dit forum een antwoord op je vraag heeft zou ik ze gewoon eens mailen.

Ik heb wel gemerkt dat ze bij Stadler je graag van repliek dienen.

Wat ik ook las op sequencer.de:

er Q hat wesentlich aufwendigere FX und bietet auch HMT (reinstimmung)..
und kammfilter..

der xt kann keine kammfilter,da er nicht genug dsp ram hat.. aber es wird eh keine updates mehr geben..

Da's wat minder hoopgevend.

Re: failliet

Re: failliet

Origineel geplaatst door reptil
is waldorf niet failliet?
dan heeft mailen niet zoveel zin denk ik
maar je kan het proberen..
ken je deze al?
http://www.sequencer.de/waldorfme.html

Waldorf is idd failliet. Echter, 2 ex-Waldorfians zijn een nieuw bedrijf gestart onder de naam Stadler (het andere opaatje van de Muppets :)). Zijn verlenen nu service voor Waldorf gear en verkopen ook wat restpartijen.

Wat ze verder nog van plan zijn wat betreft OS verbeteringen... je weet maar nooit!

:stupid
mmm sorry kwok ik las een beetje over je post heen, je hebt dezelfde site gevonden dus..
ben je dan een dj?

En Hanz. Heb je nog wat terug gehad?

Of durf je het slechte nieuws niet te vertellen...

Hee, da's inderdaad raar... nooit meer mail terug ontvangen! :(

Back